רז, מבכירות אנשי הקריאטיב בארץ, היתה אחראית בשנים האחרונות על עיצוב המהלכים המובילים של החברה לרבות המיתוג הויזואלי של קשת כערוץ "12" עם פיצול ערוץ 2 ב 2017 והשקת המותג  N12.

עם מינויה לארט דירקטור הראשית של החברה - Chief Design Officer תהיה אחראית על העיצוב והמיתוג הויזואליים של כלל קבוצת קשת, כולל ערוץ 12, mako ו- Keshet International, ותנהל מקצועית את מערך העיצוב והאנימציה בקשת.

 רז ניהלה ב-20 השנים האחרונות תהליכי מיתוג רוחביים עבור מרבית גופי הטלוויזיה בישראל ופיתחה עבורם סמלילים ושפה גרפית, לתוכניות, סרטים וקמפיינים מסחריים. היא מכהנת כשופטת בתחרות Promax העולמית. פרויקטים רבים בהשתתפותה זכו בפרסי Promax, כולל זכייה במקום הראשון בקטגוריית ארט דיירקשן העולמית.

בתפקידיה הקודמים שימשה רז סמנכ"ל קריאייטיב וארט דירקטור ראשית בפרומותאוס, מנהלת קריאייטיב וארט דירקטור במחלקת הפרומו של YES, וסופרוויזורית וארט דירקטור בכירה בגרוויטי.

רז היא בוגרת תואר שני בהצטיינות במדיה דיגיטלית מאוניברסיטת קובנטרי באנגליה וכן בוגרת עיצוב גרפי בהצטיינות מויטל המרכז ללימודי עיצוב. היא כיהנה בוועדות המועצה להשכלה גבוהה לאישור תוכניות הלימודים לתארי “אומנויות המסך" בבצלאל, ו"עיצוב חזותי" במכללת אורט הרמלין, וכן לימדה קורסים בשנקר ובויטל.

 רז: ״קשת תמיד הציבה את נושא העיצוב החזותי בקדמת הבמה, כמקובל בחברות המובילות בעולם. אני מודה על ההזדמנות וגאה להיות חלק בארגון חדשני שפועל בפלטפורמות תוכן רבות ומגוונות, ולתרום להעמקת השפה העיצובית של גוף התקשורת המוביל בישראל״.

 אבי ניר, מנכ"ל קשת: "בין יפעת לבין קשת נוצר חיבור מיידי, מדוייק וטבעי. מהרגעים הראשונים היה ברור שזה נועד להיות.  הכשרון, היצירתיות, הגמישות והרצינות בה היא ניגשת לכל פרוייקט הופכים את התהליך עצמו לבעל ערך וניכרים גם בתוצאה. הקידום של יפעת ל- CDO משקף את התיחסותנו לעיצוב כבעל חשיבות אסטרטגית ויפעת היא האדם הנכון לקחת התחום לשלבים הבאים".