ענקית המדיה החברתית העלתה באתר הבינלאומי שלה את אתגר "בית ספר למוסיקה" של הערוץ הישראלי כמקרה בוחן לרשתות טלוויזיה וגופי תוכן מסביב לעולם. טיקטוק גם קבעה כי מדובר בערוץ המוביל בישראל, מה ברשת חושבים על כך?

בימים האחרונים, ענקית המדיה החברתית טיקטוק העלתה לאתר הבינלאומי שלה את אתגר "בית ספר למוסיקה" של ערוץ קשת 12 כ'קייס סטאדי' לרשתות טלוויזיה וגופי תוכן מסביב לעולם. טיקטוק ציינה שקשת 12 הוא הערוץ המוביל בישראל, אשר נהנה מרייטינג גבוה, ובמקביל מחפש דרכים ליצור חוויות אינטראקטיביות עבור צופיו.
 
התכנית "בית ספר למוסיקה" היוותה הזדמנות טובה לקשת לשתף פעולה עם טיק טוק ולייצר חווית "מסך שני" לפרקים על המסך. קשת וטיק טוק חברו להשקת אתגר ריקוד רשמי למותג הטלוויזיה, תחת ההאשטג #MusicSchool.
 
האתגר הוזנק עם שישה יוצרי תוכן פופולריים שהדגימו את מהלכי הריקוד על רקע מקצב מקורי, שהופק עם סאונד המזוהה עם התכנית. כדי לתמרץ את השתתפות המשתמשים של טיק טוק באתגר, קשת הציגה סרטונים נבחרים במעברונים ששודרו בערוץ והפנו לאפליקציה.
 
במהלך תקופת הקמפיין לאתגר, נצברו 40 מיליון צפיות בסרטונים, 27 אלף סרטונים נוצרו על ידי משתמשים, שיעור המעורבות עמד על 7% ו-20 אלף עוקבים חדשים נוספו לחשבון של התכנית בטיק טוק. האתגר המשיך להתפתח בטיק טוק זמן רב לאחר סיום הקמפיין, וצבר למעלה מ-500 מיליון צפיות בסך הכל.