את קים אור אזולאי, מובילת אופנה ואינסטגרמרית עם יותר מ-200 אלף עוקבים, לא קל מן הסתם לתפוס לראיון, וזה עוד כשהיא בחופשת הפסח מבית הספר. אם במקרה טרם שמעתם את השם, חשוב להבהיר: מדובר בנערה בת 15 וחצי שהיא הצלחה וירטואלית מסחררת, בעלת עסק רצינית ומותג בפני עצמה - ואת כל זה תוכלו לראות אם רק תציצו בפיד האינסטגרם שלה, או בתפקיד שהיא משחקת ב"יש לה את זה" (ראשון, ערוץ 12) שמתברר כהעתק של דמותה במציאות.

"אני משחקת את קים ביטון, בלוגרית האופנה הכי נחשבת בישראל", היא מספרת בגאווה. "היא הבת של בעלי קניון, שמרים את תחרות 'מעצב השנה', ואבא שלה הוא אולי המשקיע, אבל היא לגמרי זו שמנהלת את העניינים. היא תחליט מי ישתתף ומי ינצח, היא נותנת את הסיי האחרון. מבחינת האישיות שלה, היא מאד ורבאלית ומאד כיפית".

קים אור אזולאי (צילום: שי יחזקאל)
אור אזולאי בצילומי קמפיין ל-TOP TEN | צילום: שי יחזקאל

בשלב זה של תיאור הדמות כבר אין ספק שמדובר בתפקיד שנתפר במדויק למידותיה, וזה אכן גם מה שהיא חשבה. "כשהגעתי לאודישן ממש שאלתי את הבמאי - תגיד, יש מצב שביססתם את הדמות עלי? כי פשוט קוראים לה קים, היא בלוגרית אופנה מצליחה שיודעת מה היא רוצה, יש לה עסק משלה - קווי הדמיון היו כל כך מטורפים! אבל הם ענו שלא", היא מודה וצוחקת. "זה בין התפקידים הראשונים שלי, ואני שמחה שזה כזה תפקיד שאני מתחברת אליו וחשה את הדמיון ביני לבין הדמות, למרות שזה גם די מאתגר - כי אני בעצם לא צריכה לשחק, אלא להיות עצמי, ולפעמים זה הכי קשה".

החזון: בין זארה לשאנל

מהופעתה בפרק השלישי בסדרה, נראה שאת האתגר הזה היא צלחה לא רע בכלל, בדיוק כמו את המפגש המרגש עם כוכבי הסדרה. "זה היה מאד מלחיץ!", היא מספרת. "ידעתי מי בקאסט, וזה שחקנים שהם הטופ של הטופ, אבל כולם קיבלו אותי יפה ובסוף אפילו היה לי קצת 'פור' עליהם, כי אף אחד לא באמת מבין את האינסטוש ואת הדברים שאני עוסקת בהם. בשלב מסוים ישבתי ועשיתי לייב עם אקי ומגי, והם פשוט לא הבינו מה אני עושה, אז התחלתי ללמד אותם על האינסטגרם ועל סטוריז והם היו חמודים. ואז עוז זהבי נכנס והייתי כזה, 'אתה! אתה היית הקראש שלי כשהייתי בת שבע וראיתי 'האי', גדלתי עליך, יו, היה לך שיר מדהים בפסטיבל!'", היא משחזרת בצחוק מתגלגל, "אז כן, זה מטורף לעבוד איתם היום".

A post shared by @Kwildream ⭐️ (@kimorazulay) on

ניכר כי אור-אזולאי לא מהססת להציב את תחום המשחק כיעד הבא והטבעי בקריירה המצליחה שלה, מה שאומר שסביר מאוד שבקרוב תתחילו לראות אותה לא מעט גם מחוץ לגבולות האינסטוש. "עוד לפני שהתחלתי עם כל מה שאני עושה היום, רציתי לשחק. מאז שאני זוכרת את עצמי הייתי אומרת לאמא שלי 'אני אהיה שחקנית'. ואז נכנסתי לכל עולם הרשת והאופנה וגיליתי שאני מאוד אוהבת את זה, אבל משחק זה באמת משהו שאני רוצה מאז ומתמיד, והנה אני בגיל שכבר אפשר להתחיל לעשות את זה ברצינות".

היא אמנם פועלת גם באפיק הזה, ואם לשפוט על פי ניסיון העבר - זה כנראה יצליח לה, אבל העוקבים יכולים להירגע - זה ממש לא אומר שהיא נוטשת את מקומה בעולם האופנה. "אני רוצה שהמותג שלי, Kwildream, רק יגדל ויתרחב. התחלתי עם ליין כובעים, שזה לגמרי הפטיש שלי, ומשם זה התפתח לאתר משלי וחנות אונליין. אני בעלת עסק לכל דבר, ברמה שהחשבוניות על שמי", היא מתגאה ומנסחת חזון שאפתני ומרשים: "החלום הוא שזה רק יצמח ויהיה עסק מאד גדול שיכול להגיע לכולם - משהו בין זארה לשאנל, למצוא את האיזון בין עילי ויוקרתי אבל נגיש לכולם".

אל דמי הכיס שכנראה לא חסרים לה מצטרף גם מקור הכנסה נוסף שמגיע מפרסום מוצרים באינסטגרם ובבלוג שלה, אבל גם שם היא מרשה לעצמה להיות בררנית. "יש דברים שאני מעדיפה לא לעשות, כמו בגדי ים ותמונות אובר-סקסיות שאני פשוט מאמינה שזה לא גיל נכון לעשות את זה, ואני מקבלת אינספור הצעות כאלה. לא אפרסם דברים שאני לא מאמינה בהם, שלא מעניינים אותי ולא קשורים לעולם התוכן שלי, שאני רואה שאין לי מסר להעביר דרכם", היא מצהירה בבטחון. "סירבתי למשל לפרסם איזה קורקינט חשמלי חדש, כי זה לא קשור אלי, ומוצרי דיאטה שכל הזמן מציעים לי לפרסם, פונות אלי החברות הכי גדולות מחו"ל, שאפילו הקרדשיאניות מפרסמות אצלם, אבל אני בת 15, וגם בלי קשר לזה - אני לא מאמינה במוצרי דיאטה. תעשו ספורט! אז אני מסרבת, אפילו שמציעים סכומים גבוהים".

A post shared by @Kwildream ⭐️ (@kimorazulay) on

"תני לי צרות של ילדה בת 15, זה הכיף שלי"

כמה דקות לתוך השיחה כבר ברור שאור-אזולאי היא נערה ייחודית, שתפתיע את כל הספקנים והצקצקנים באינטלגנציה חריפה, רהיטות, הומור והרבה בטחון - תכונות שוודאי תרמו לה להגיע למעמדה הנוכחי. ועדיין, היא לא היחידה. בלוגריות ואינסטגרמריות צעירות עם אוריינטציה אופנתית שטסות לפסגת עולם הסלבס המקומי כבר אינן תופעה חדשה, והיא מודעת לכך היטב.

"תמיד יש מצבים של דמיון. אף אחת היא לא בדיוק כמוני, אבל יש המון בנות בעולם הזה, וזה עולם קשה וקשוח. כל אחת רוצה להיות בטופ, אף אחת לא רוצה לחלוק את המקום שלה ואין מה לעשות עם זה. אני באמת משתדלת לפרגן כמה שיותר לכולן כי אני מאמינה שלכל אחת יש את המשבצת שלה, ומי שלא מפרגנת - שיהיה לה בכיף. אני מתרחקת מזה, יש לי את בית הספר שלי, את הפינה החמה שלי, אני לא מתכוונת להתחנף לכל העולם ולהתחיל להסתובב באיזו חבורת בלוגריות. תני לי את החברות שלי מהבית, את הצרות של ילדה בת 15. זה הכיף שלי".

A post shared by @Kwildream ⭐️ (@kimorazulay) on

הסדרה עוסקת לא מעט בחוויה של עולם הבידור, שמתברר כהרבה פחות נוצץ מבפנים. את מזדהה עם זה? חטפת כבר את ההלם הזה?

"ברור שחטפתי. אנחנו גם בישראל, אז בכלל יש פה משהו מאד קשה, בגלל שהכל בסוף מאד קטן וצריך להילחם כדי לבלוט. מאד קשה להיכנס לזה ושיפרגנו ושיתנו במה והזדמנות, צריך לעבוד מאד קשה, ורואים את זה גם על נטלי בסדרה - היא לא מוותרת לעצמה ומשיגה את מה שהיא רוצה בסוף, וזה מאד משקף את עולם האופנה הישראלי".

"יש לה את זה" משודרת בימי ראשון בקשת מיד אחרי "מה זה השטויות האלה - שיטת אשכנזי", ערוץ 12