הנוכחות של דודו ארז באולפן מספיקה כדי להעלות על פניהם של פאולה וליאון חיוך מאוזן לאוזן. כבר בדקה הראשונה של הראיון פאולה מכריזה על עצמה כמעריצה שלו ושל תכניתו "חפרנים" ומציינת בפניו שהוא הבן אדם שהכי מצחיק אותה בעולם. ואם זה לא מספיק כדי לגלות את הצד הגרופי של פאולה שנחשף זה עתה, היא מוסיפה לחגיגה גם מחמאה: "זה ההומור שאני אוהבת, אם היו אומרים לי לבחור תכנית שאני רוצה לראות בפריים טיים בערב זה אותך". אבל גם אליל ההומור שלה לא מצליח להוציא אותה מריכוז והיא גורמת לדודו לענות לה ברצינות (סוג של) על שאלון התזונה שלה.

מה הדבר הראשון שאכלת בבוקר?

"סנדוויץ עם אבוקדו וגם שיבולת שועל עם כפית דבש. זה קצת אוכל של בהמות, שיבולת שועל זה מין דייסה כזאת שזה קצת מרגיש שאתה בבעיה אם אתה אוכל דייסות. זה לא אוכל באמת. זה מרקם שמעיד על זה שיש לך בעיה בחיים.

יש דברים שלא תסכים לאכול בחיים?

"כן. דברים מגעילים. מרקמים וחיות מסוימות. לא צריכים להכניס הכל לגוף זה לא פח אשפה".

יש משהו שלא תוותר עליו בחיים?

"שוקולד! זה הדבר היחיד שאיכשהו מרים אותי טיפה".

אתה עושה ספורט?

"נהגתי לעשות ספורט אבל נגמלתי מזה. תשמעו זה משפר את איכות החיים, אמנם עליתי במשקל אבל התפנה לי זמן, זה יותר נעים, זה לא כל כך משנה. ספורט זה סתם אובראייטד, זה גוזל המון זמן, זה מבאס, זה מקצר את החיים בזמן שאתה לא רוצה גם ככה לחיות".

יש לך הרגל מגונה?

"אני אוכל חריף וזאת התעללות פיזית בעצמי, זה מגונה.

ירון ברלד, דודו ארז (צילום: ראובן שניידר )
החבר הכי טוב ושותף לאורך כל הדרך. ברלד | צילום: ראובן שניידר

פאולה כמובן לא נותנת לאדם שהכי מצחיק אותה בעולם לעזוב את האולפן בלי עצה יעילה לחיים. חוסר ההתמדה של דודו בספורט והאהבה הגדולה שלו לשוקולד גורמים לה לזהות אצלו תסמין של ירידות אנרגיה וכפתרון היא מציעה לדודו לאכול מדי שעתיים משהו קטן, גם אם מדובר באגוז ברזיל. דודו מקבל א הטיפ באהבה ומסכם אותו בפרשנות אישית משלו: "אז את ממליצה לי לאכול יותר. לאכול דברים לא בריאים בכמות גדולה".

רגע אחרי שראיון התזונה מסתיים ליאון לוקח את המושכות אליו ושואל את דודו על התכניות שלו לעתיד, ועל מופעי הסטנד-אפ שלו. "שמונה שנים אני עובד על סטנד-אפ, אבל אנשים לא יודעים וזאת הבעיה. אנשים לא מקשרים ביני לבין סטנד-אפ. זה לא ייאמן שאנשים עדיין מקשרים ביני לבין משאלי רחוב, ביני לבין הנחיית תכניות אבל לא לסטנד-אפ". מספר דודו ומוסיף: "זה אומר בדיקה של חומרים במועדונים, כתיבה וכולי, זה תהליך מטורף של כמה פעמים בשבוע". 

עכשיו אחרי שאתם יודעים שדודו ארז הוא גם סטנדאפיסט, תשמחו לגלות שהוא מופיע גם במופע משותף עם ברלד וגם במופע סולו. "ברלד עושה נזקים לאולם אבל בדרך לשם, הוא הבן אדם הכי מצחיק בעולם", מספר דודו ומוסיף שברלד הוא החבר הכי טוב שלו. דבר נוסף שדודו עושה בו חיל הוא תכנית רדיו שמשודרת מדי יום בשתיים בצהריים בגלי צה"ל. על פי המודיעין של ליאון (ויש לו כזה כמנחה חדשות הבידור), דודו עושה את זה כדי להכיר בחורות. בתגובה לכך עונה דודו: "אני לא מכוון לנשים בגיל הזה, או לפחות לא הייתי מודה בזה בטלויזיה. חוץ מזה זאת מסגרת צבאית". 

עוד ב"חשבון משותף":

"חשבון משותף", א'-ג', 15:45