מסיבת יום הולדתה ה-60 של פנינה רוזנבלום היכתה גלים בביצת המפורסמים של ישראל. הנושא העיקרי שעלה במדורי הרכילות היה מספר השמלות שפנינה לבשה באירוע, ובעיקר בעובדה שהיא הצליחה בלי שום בעיה להיכנס לשמלת האירוויזיון שלה, מהביצוע האגדי שלה ל"תמיד אישה". בראיון עם פאולה וליאון רוזנברג, היא חושפת מי מכין לה את ארוחת הצהריים, עם מה היא נכנסת למיטה בלילה (חוץ מבעלה כמובן), ואפילו זוכה לקבל כמה טיפים לתזונה בריאה מפאולה.

מה הדבר הראשון שאכלת היום בבוקר?
"בעקרון את הקלמנטינה שהגשת לי כאן באולפן. אני בדרך כלל שותה בבוקר שתי כוסות קפה, אחת נטולת קפאין ואחת של קפה שחור, לוקחת ויטמנים. אני לא יכולה לאכול בבוקר. הארוחה הראשונה שלי היא בדרך כלל כשמכינים לי צהריים בערך ב12. הנהג שלי מכין לי בצהריים בדרך כלל סלט גדול. הוא גם נהג, גם מבשל וגם עוזר אישי, הוא הכל".

יש משהו שלא תסכימי לאכול בחיים?
"אני חושבת שנחשים, כל מיני דברים מוזרים כאלה וטופו".

יש משהו שלא תוותרי עליו בתפריט שלך?
"זה לא בתפריט שלי אבל אני מדי פעם סוטה ואוכלת סביח עיראקי. אני חצי עיראקית אז אני מאוד אוהבת סביח וזה מלא מלא קלוריות. אני מאוד אוהבת ספגטי ומכינה ספגטי מדהים".

את עושה ספורט?
"אם הייתי יכולה לוותר על ספורט הייתי מוותרת. אני לא אוהבת אבל משתדלת פעמיים בשבוע. המאמן כושר שלי ממש מסכן. כל בוקר שהוא צריך להגיע אני מצלצלת ומנסה להתחמק, הוא ממש מיואש ממני אבל הוא מתמיד".

חיה בסרט: פנינה רוזנבלום חוגגת 60 (צילום: חדשות 2)
באמת תמיד אישה. איך היא עושה את זה? | צילום: חדשות 2

יש לך איזהשהו הרגל תזונתי מגונה?
"קודם כל ליד המיטה שלי בבית תמיד יש לי אוכל. יש לי קופסא של תמרים, של קרקרים, של בוטנים או שקדים. אם בערב אני פתאום מרגישה רעב אני חייבת לנשנש משהו, לפעמים אפילו קוביית שוקולד 60% קקאו. אני מאוד אוהבת לנשנש מול הטלוויזיה אבל אני בשליטה ושומרת על איזון אז זה לא נורא". 

יש איזהשהו משפט שקשור באוכל שאת זוכרת מהילדות שלך?
"אני לא יודעת איך לא יצאתי דובה. המשפט הראשון של אמא שלי כל פעם שנכנסתי הביתה היה 'תאכלי תאכלי' אבל זה לא גרם לי לאכול יותר כי לא אהבתי שמכריחים אותי. אמא שלי הייתה מכריחה אותי לאכול דברים ומאוד לא אהבתי את זה אבל את אמא שלי אהבתי מאוד אז סלחתי לה על הכל".

פאולה הופתעה מאוד מתשובותיה של פנינה ומיד שלפה שני טיפים מנצחים. "אם את מרבה לשתות קפה בבוקר חשוב מאוד לפני הקפה לאכול משהו קטן אפילו תמר או כמה שקדים, מה שיעזור לספיגת הקפאין". את נשנושי הלילה של פנינה פאולה המליצה להחליף בכוס מרק ירקות שהוא גם מפנק מול הטלויזיה, משביע ובריא.

כשהשרביט עבר לליאון הוא מיד בירך את פנינה באיחור קל על יום ההולדת שחגגה לא מזמן. "זו לא הייתה רק מסיבת יום הולדת שישים אלא גם חגיגות 25 שנה לחברת הקוסמטיקה שלי ו10 שנות נישואים שלי עם בעלי, אז זו הייתה ממש חגיגה גדולה ומרגשת". כיום בנוסף לחברת הקוסמטיקה המצליחה פנינה מנהלת אתר היכרויות משגשג ואפילו משדכת ללקוחות VIP את אהבתם באופן אישי. ליאון ופאולה בדקו האם האינטואציות של פנינה היו משדכות ביניהם גם ותהו איך היא מצליחה לשדך אנשים בהצלחה (לאתר כבר יש חתונות ברזומה), "נראה שיש ביניכם אהבה גדולה ולכן אתם מאוד מתאימים. יש לי אינטואציה מדהימה, יש לי הרבה נסיון עם גברים ועם אנשים בכלל אבל זה בעיקר האינטואציה שעוזרת לי לשדך בין אנשים".

"חשבון משותף", א'-ג', 15:45