משפחת רוזן ומשפחת חסון שהולכות לכבוש את המסך שלכם בקיץ הקרוב הן ממש כמו המשפחה שלכם שנפגשת בשישי לארוחת הערב השבועית וכמו המשפחות של השחקנים המוכשרים שמשחקים בסדרה. לקראת עליית התוכנית, תפסנו את השחקנים והיוצרים בזמן צילומי הפרומו לסדרה שכבר רצים על המסך ומצאנו צוות שחקנים ממש כמו משפחה חמה, אוהבת ומופרעת.

"הסדרה מספרת על ארוחות יום השישי אצל שני הצדדים. בלאגן גדול, הסבל, הכאב, הצעקות והאלימות" מספרים יוצר הסדרה "סברי מרנן" יניב פולישוק והתסריטאית ימית סול.  "כשהמשפחה שלי שמעה אני עושה את  הסדרה היא אמרה שאני יכול להשתמש בכל חומר, תשפיל אותנו ואם זה מוביל להצלחה שלך, חופשי אתה יכול אפילו להשתמש בשמות האמיתיים שלנו" סיפר פולישוק.

למרות החתונה המשמחת ואיחוד הזוג המאוהב, מסתבר שאיחוד המשפחות לא בא בקלות כזאת: "בואו לא נשלה את עצמנו, יש פה מחנות - את המשפחה שלהם ויש את שלנו" מספר תום אבני, האח הצעיר במשפחת החתן. "בסופו של דבר, כל אחד ימצא את עצמו גם במשפחת רוזן וגם במשפחת חסון" הוסיף אבני.

סברי מרנן (צילום: סברי מרנן )
המשפחה של כולנו | צילום: סברי מרנן
יונה אליאן ויהורם גאון, המשחקים את ההורים במשפחת חסון מסכימים שהמשפחות שונות ומנוגדות: "המשפחה שלנו היא משפחה מאוד פרועה, חמה ומוטרפת שיודעת לצעוק אבל יודעת לאהוב" סיפרה יונה אליאן.

"זוהי משפחה פולנית טיפוסית" סיכם טוביה צפיר את משפחת רוזן. "היא לא 'פליזרית', היא לא מנסה להיות נחמדה אלא רק כשאין לה ברירה. היא מגדלת משפחה לתפארת" מספרת סנדרה שדה המשחקת את אם משפחת רוזן. "כל אישה שמביאים הביתה, וזה לא משנה מי זו תהיה, לא תמצא חן בעיניה, כי היא הכי טובה" הוסיף טוביה צפיר שמן למדורה.

ומה בקשר לזוג הטרי, "הוא קצת מפחד מאמא שלו, כל הגברים קצת מפחדים מאמא שלהם, אבל הוא מפחד ואני נותנת לו רוח גבית ותומכת בו לעמוד על שלו" מספרת רותם אבוהב המשחקת את הכלה שני חסון.

על החיים האמיתיים

"מאז שאנחנו מצלמים אני רק שומעת מסביבי 'אז מאמי אנחנו אצלך בשישי? אבל היינו אצלך בשבת ואצל ההורים שלי לא אז..." סיפרה ליאת הר לב על סט הצילומים. "אצלי בבית הכי אופייני שששי קשת מחכה לילדים שיפתרו לו בעיות טכניות כמו לתקן את המחשב" שיתפה יונה אליאן על החיים בבית משפחת אליאן-קשת. אצל עמי סמולרצ'יק, היה מסורת אחרת: "לא היה עניין של ארוחות שישי, לא הצליחו להשתלט עלינו, היינו מלא בנים. היינו נפגשים בחגים".