זה לא שאנחנו מתיימרים להחשיב את עצמנו כחיות ימי הולדת, פשוט אנחנו מכירים מקרוב את הדרך שבה ניתן להרוג אירועים שמחים. וכן, הקטע של לא מביאים מתנות, זו לא אגדה אורבנית. עם קצת פלפל ושבירת מוסכמות, אפילו הציניקן הגדול ביותר יכול לארגן יום הולדת ראויה. 

1. אל תתעלמו, תחגגו

כן אנחנו יודעים שכלפי חוץ אתם בטח אומרים "לא איכפת לי אם לא יעשו לי כלום", אבל מבפנים כל אחד היה יותר משמח, גם אם לא יראה זאת, שמישהו ישקיע בשבילו. תודו.

2. להביא מתנה!

הסיבה שבגללה לא מביאים מתנות היא כדי למנוע את החיפוש המעייף מצד אחד וכדי לא להכניס את כל הנפשות הפועלות להיסטריית קנייה, אז פשוט קובעים מראש שאף אחד לא קונה לאף אחד. הבעיה היא שבסופו של דבר חתן השמחה נפגע. מתנה קטנה יכולה לעשות הבדל גדול, אל תתעצלו.

עוד ב"סברי מרנן":

3. לא חייבים לשיר בעצמכם

היות ואין מתנה, הרבה פעמים נוצרת התחושה שאם נשיר לחתן היומלודת בעצמנו, זו תהיה המתנה שלו. אז לא. זה לרוב מביך, מוזר ולא באמת מהנה. אפשר להחזיר את האקורדיון לתיק שלו ולשים מוזיקה נחמדה במערכת הביתית.

4. הפתעה תמיד מכניסה עניין

אמנם ארגון מסיבת הפתעה דורש מאמץ מסויים, אבל התוצאה בהחלט שווה את זה. אין כמו גורם הפתעה כדי ליצור שמחה והווי. 

via GIPHY

5. להוסיף פירוטכניקה

אם כבר דיברנו על הפתעה לחתן השמחה, גם הפתעה בתכנית האומנותית תמיד תכניס עניין ותהרוג את השעמום. אנשים רבים הפכו את העניין הזה למקצוע, והמשפט: "השמיים הם הגבול", הוא לא קלישאה. האמת שזה סתם תירוץ להיזכר בילדת בת המצווה שיצאה מקונכיה.

6. כתבו ברכה

למרות שהבאתם מתנה ואפילו הפתעתם עם איזו אטרקציה, אין כמו ברכה אישית. כתבו משהו או אפילו ברכו באיזו הרמת כוסית לחתן יום ההולדת. להתעלם זה לא הפתרון.

7. ארוחה טובה תשמח לבב אנוש

ערב גבינות ויין או כוס קפה ועוגה זה נחמד, אבל ארוחה טובה ומלאה זה נחמד מאוד. השקיעו בארוחת יומולדת טובה. כשאנשים רעבים הם נוטים להיות עצובים יותר, ולהיפך.

8. אל תפחדו להשתטות

גם אם אתם מאלה שחייבים להיות בשליטה ודואגים כל הזמן מה יחשבו עליכם, תמיד תזכרו שמה שקורה במשפחה, גם נשאר בה. תמיד נחמד להוסיף איזו פעילות נחמדה לאירוע ואנחנו לא מתכוונים לערב שירה בציבור (הרי אמרנו להחזיר את האקורדיון לתיק). הכניסו איזה חידון מפדח, או אטרקציה לא שיגרתית. אל תשכחו שחוויה זה משהו שהיה בעבר סיוט.

 

"סברי מרנן": שישי ב-21:30