שתי משפחות שונות לגמרי שהן בעצם משפחה אחת יעמדו במרכזה של הקומדיה החדשה סברי מרנן. בכל פרק ניחשף לאורח חייה של משפחה אחרת. שנייה לפני שהם עוטפים אותנו בהרגלים המשפחתיים שלהם, מירי פולק באה לעשות שבת אצל משפחת חסון.

עדנה בליליוס, המגלמת את מירב, הבת שעדיין מתגוררת בבית ההורים מתארת את הסדרה. "זו סדרה על משפחה, שתי משפחות למעשה שמצטוותות יחד בגלל נישואים. אני חושבת שכל אחד שמגיע חזרה לבית של ההורים כל יום שישי או שבת בצהריים יודע שמייד המתח הרבה יותר גבוה, הנרבים הרבה יותר חשופים". לשאלה איזו משפחה שווה יותר היא נותנת תשובה דיפלומטית: "אני במקרה נכנסת גם לפרקים עם המשפחה השנייה אז אני קצת מחרבת להם את הבית ואת כל מה שיש ליד הבית ואת כל האנשים בתוך הבית. אז אני נהנית גם שם וגם פה".
"זו משפחה של נשים, יש גם הרבה נשים על הסט. זו משפחה קולנית נורא, רועשת נושא. במשפחה של אישתי יש מיד אלכוהול, אצלנו לא היה אלכוהול אף פעם. אבל הוא עוזר לתמודד עם הדינמיקה המשפחתית", מספר עמי סמולרצ'יק שמגלם בסדרה את משה שנשוי לאורנה, אותה מגלמת ימית סול.

ימית סול, שגם השתתפה בכתיבת מספר פרקים, מסכימה איתו מייד שאלכוהול הוא תוספת חשובה לאירועים משפחתיים. על המעבר לצד השני היא מספרת: "הייתה פעם שכתבתי ועוד לא פגשתי את השחקנים, לא היה ברור בכלל אם אני משחקת או לא והוא עבר ברחוב ורציתי להגיד לו 'אני כותבת לך' והחזקתי את עצמי".

>> בואו לפגוש את הצד השני - משפחת רוזן