כבר חמש עונות שהקומדיה המשפחתית המצליחה סברי מרנן משודרת על המסך שלכם, וחלקכם עדיין לא יודעים את הפרטים העסיסיים האלה. רגע לפני שהעונה השישית יוצאת לדרך (שישי, 21:30 בקשת 12), החלטנו לעשות לכם רשימה של העובדות הכי מפתיעות על הסיטקום (קומדיית מצבים) האהוב בישראל. שימו לב לעובדה הראשונה, כי יש לנו הרגשה שאתם תהיו מופתעים מאוד.

האם ידעתם על מה מרמז הפתיח?

הסדרה בנויה כך ששי ושני מתארחים פעם אצל הצד שלה ופעם אצל הצד שלו. איך יודעים איפה יתארחו הפעם? אם הם הולכים לצד השחור, הם ייפגשו עם ההורים של שי ואם הם הולכים לצד הלבן הם ייפגשו עם ההורים של שני. ומה קורה כאשר בפרק מופיעות שתי המשפחות? שני הולכת לצד אחד ושי הולך לצד השני. תודו שאף פעם לא שמתם לב לזה.

 

לא הצלחתם למצוא את המתכון למז'לוף? תפסיקו לחפש

אם תרצו להכין שלייקעלך, מז'לוף או שלופס, לא תמצאו את המתכון בשום ספר מתכונים או אתר, שכן מדובר במאכלים שלא קיימים באמת. מאכלים אלה הם פרי דמיונם של יוצרי הסדרה, רובי דואניאס ויניב פולישוק. 

בייליק סברי מרנן (צילום: מתוך "סברי מרנן", קשת12)
המבט הנגעל של שי למראה הבייליק (חליטת חזה עוף) | צילום: מתוך "סברי מרנן", קשת12

ואז הפורמט קרס לתוך עצמו

באחד הפרקים ("הפורמט") מציע מני חסון לעשות סדרה שבה "מפורסמים משחקים משפחה, ובכל פרק קורה בתוך אותה משפחה משהו אחר". מדובר בתיאור מדויק של סברי מרנן בעצמה. באותו הפרק, שי מציע כי "כל ביקור כזה אצל ההורים יהיה פרק", מה שבדיוק קורה בסדרה.

חיכיתם לפספוסים בסוף והתאכזבתם?

הפספוסים האהובים שמשודרים תמיד בסיום הפרק לא משודרים בשידור הראשון בטלוויזיה, אלא בצפייה באינטרנט או בשידורים חוזרים. 

מה הקשר בין הדמויות לשחקנים?

הבא את בן זוגך לעבודה

הופתעתם? אתם עוד לא יודעים מה מחכה לכם בעונה החדשה.