המקרה הקשה של מירב שלח אותנו לחפש ברחבי הרשת את הבייביסיטרים הגרועים ביותר בעולם. להפתעתנו את מירב עצמה לא מצאנו שם, אבל מה שכן מצאנו זה סרטון שמסכם את שמונת הסיפורים האיומים ביותר והלא אחראיים לאורך ההיסטוריה. מדובר במקרים כל כך איומים, שאם במקרה יש לכם ילדים ואתם משאירים אותם אצל מישהו מדי פעם, אנחנו ממליצים לכם לא להמשיך לקרוא, כי אתם עלולים לאבד אמון טוטאלי במין האנושי. 

ההצעה המגונה

מדובר בסיפור על בייביסיטרית שיצאה לעשן סמים בזמן ששמרה על ילד בן 12. הילד הסקרן תפס אותה בשעת מעשה כמובן, והבחורה הלא אחראית, בלשון המעטה, החליטה לעשות איתו עסקה מהסוג הכי לא חינוכי שיש. בשביל שלא יגלה על כך להורים שלו, היא חשפה את עצמה בפניו. אבל היות ומדובר בנער בגיל ההתבגרות, הוא לא כל כך הצליח לשמור את הסיפור לעצמו והפיץ אותו בכל רחבי בית הספר. משם הדרך לאוזניהם של ההורים כבר הייתה קצרה.

חוק שלוש השניות

מדובר בסיפור על בייביסיטר עם הרבה נחישות והמון טמטום. לאחר שנאבקה זמן מה לפתוח צנצנת של חמאת בוטנים, היא שברה את הצנצנת ובלי לחשוב פעמיים הכינה לכולם כריכים עם מה שהצליחה לאסוף מבין השברים. כן, כולל הזכוכיות עצמן שנכנסו לתוך הממרח.

עוד ב"סברי מרנן":

 מתי אתם השתכרתם בפעם הראשונה?

בסיפור הזה, התשובה היא: בגיל 4. סבתא שהשאירה את נכדה הקטין בידי בייביסיטר, חזרה הביתה וגילתה את האוצר שלה שיכור כלות עם פי 4 מכמות האלכוהול הנורמלית לאדם בוגר. הילד הובהל לבית החולים במהירות, ורק לאחר שלושה ימים נמצאה המטפלת המזניחה ונלקחה למעצר.

מקעקע התינוקות

לי דיטריך הוא הבייביסיטר הכי פרוע שיש. בנוסף לאוכל וללבוש שהוא היה אחראי עליו כששמר על התינוקות שבחזקתו, הוא דאג גם לעשות להם קעקוע. הקעקוע היה זהה לכולם: A קטנה. לא ברור מה האות מסמלת, אבל מה שכן ברור זה שהבחור לא ישמור על ילדים להרבה מאוד זמן.

אפליית הבייביסיטר

משום מה, בייביסיטר ששמרה על ארבעה ילדים, החליטה שאחד מהם לא בא לה טוב, ודאגה שהוא לא יקבל אוכל או זמן ללכת לשירותים כמו שאר אחיו. פעם אחת היא אפילו השליכה אותו על הקיר בחוזקה כי לא השגיח לטענתה, על אחותו בת השנתיים. הילד לא נשאר חייב והחליט לעשות את צרכיו על הריצפה, במערכת האיוורור של המטפלת. 

עוגת קקי

בזמן שניקול שמרה על ילדה בת 3, הבת של חבר שלה, ועשתה לה מקלחת, הילדה הקטנה הודתה שעשתה מס' 2 במים. מה הייתה תגובת הבייביסיטר? היא הכריחה אותה לאכול את מה שעשתה. הילדה כמובן הלשינה, אך ניקול הכחישה בתוקף את מה שעשתה. לבסוף היא חזרה בה והודתה במעשה המזוויע והואשמה בהתעללות.

טיול של 460 ק"מ

בזמן ששמרה על תינוק בן 4 חודשים, החליטה דוויל לקחת אותו לנסיעה של 330 מיילים, לבית של חבר שלה, וטענה בפניו שהילד שלו. הזוג כבר היו בדרך לבית ההורים של החבר, כדי להציג את התוספת המפתיעה למשפחה שלו, אך המשטרה עצרה אותם לפני שזה קרה. במזל, התינוק נמצא במצב בריאותי תקין והוחזר להוריו המקוריים.

תיעוד ההתעללות

המקרה האחרון כולל התעללות קשה, הטלת שתן ותיעוד כל המקרים הללו בווידאו. מדובר בילד בן 6 שהושאר להשגחה אצל בייביסיטר וזכה לטיפול מהגיהנום. במזל, האם חזרה הביתה מוקדם, ועצרה את הסיפור הזה רגע לפני שהוא ניגמר בצורה גרועה הרבה יותר.

 "סברי מרנן": שישי ב-21:30