אתמול, ממש רגע לפני ששודר פרק סיום העונה השלישית של רמזור, הגיע אדיר מילר להתארח בעמוד הפייסבוק של רמזור ולענות לשאלות המעריצים. אז בזמן הפנוי שטלי אישרה לו עד בוטן הגיח לאוויר העולם זה בערך מה שהיה שם.

רמזור (תמונת AVI: mako)
"העבודה על עונה 4 באופן טבעי תחל ממחר! " | תמונת AVI: mako
הצ'ט נפתח בתשובה גורפת לשאלה שהופיעה מספר פעמים על הקיר והיא האם תהיה עונה רביעית, והתשובה, תשמחו לגלות היא: "בימים אלה התחלנו לשבת ולאסוף רעיונות לעונה 4 של רמזור. זה תהליך לא קל כי אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לספק את הציפיות שלכם והן גבוהות.  בקיצור - העבודה על עונה 4 באופן טבעי תחל ממחר! תודה לכל המפרגנים. זה מחמם את הלב".

הגולש עמית שאל אם "לא מוזר לכתוב לעצמך תסריט ולשחק אותו אחר כך?" ואדיר ענה, "עמית היקר, תתפלא אבל כשאנחנו כותבים אנחנו כותבים לכולם ובשלב הכתיבה אני זה שמשחק את כל הדמויות. ככה, שיוצא לי לשחק את כולם ותאמין לי אני עושה את חפר גדול. מה לעשות שאני לא נראה כמוהו וכל הבחורות שהוא יוצא איתן היה פחות אמין אם אני הייתי יוצא איתן".

אדיר ענה ל-Alon Braude על השאלה: "מה הקטע של השירים הדכאוניים בטלפון שלך?" כי "בכל עונה אנחנו מאוד אוהבים לעשות 'הומור מסגרת'- מין בדיחות קטנות שאנחנו דוחפים לפרק - מי שישים לב ישים לב, ומי שלא - לא. ככה אנחנו עושים עם הספרים וגם עם הרינגטונים. בעונה הקודמת כל הרינגטונים של אמיר היו שירי יהורם גאון. העונה הזאת- הלכנו על שירי דיכאון. בימים אלו אנחנו חושבים אילו רינגטונים יהיו לאמיר בעונה רביעית".

>> מצלצל מוכר: הרינגטונים של אמיר

>> פינת הקריאה: הספרים של אמיר

"לא הייתי רוצה שהסצנות מרמזור יקרו לי במציאות"

השלישייה על הספסל (תמונת AVI: mako)
זה רק ספורט | תמונת AVI: mako

הגולש Omer Bracha שאל, "כבר בחרתם במקום בו כאילו תעשו ספורט בעונה הבאה?"  ואדיר עונה "עומר היקר, האמת שלא. דע לך שבשביל לבחור את 'המקום הזה' אנו עושים ישיבות על גבי ישיבות. מקווה שיצא לנו משהו נחמד לעונה הבאה".

הגולש איתמר מנוסביץ' שאל: "מאיפה בא לך השם של רמזור ובכלל הקונספט של הסדרה?" ואדיר ענה: "איתמר היקר. השם רמזור הינו המשל של החיים בזוגיות. כשאתה נשוי הזוגיות שלך באור אדום. עצרת. כשאתה רווק האור שלך ירוק אתה נוסע. וכשאתה עם חברה האור שלך מהבהב. אתה בין האדום לירוק. מה שיפה בחיים כמו ברמזור - האורות מתחלפים כל הזמן!".

"חוץ מזה שהשתתפת ברמזור, שהיא סדרה גאונית בפני עצמה, היה לך מופע אלתורים ממש מצחיק! אתה מתכוון להעלות עוד מופע בסגנון?", שאלה הגולשת הגר דקל  ותשובתו של אדיר הייתה "הגר יקירתי, בכל הופעת סטנדאפ שלי יוצא לי לאלתר הרבה. זה הכיף שלי ומזה אני הכי נהנה. לא יודע אם נצלם שוב דבר שכזה, אולי בעתיד".

תשובתו של אדיר לשאלה של Dudu Atar: "אדיר אם הייתה לך אפשרות איזה סצנה מרמזור הייתה רוצה לבקש שתקרה לך במציאות?" הייתה "דודו יקירי, כמעט אף אחת מהסצנות שקרו לי ברמזור לא הייתי רוצה שיקרו לי במציאות. במיוחד לא הסצינה בה משתילים לי שן חלב יום לפני החתונה!".

לנה גנדלר שאלה: "אדיר יש מצב שבשביל להמתיק את הציפייה הארוכה לעונה 4 תעלו את כל הפספוסים מכל העונות? במיוחד מהעונה האחרונה?" והוא ענה: "לנה היקרה, אני מאוד אוהב בסוף כל עונה לתת טעימה מהפספוסים שהיו במהלך העונה ככה שאת לא צריכה לחכות הרבה והיום בסוף הפרק תזכי לראות אותנו מפספסים!".

לשאלתו של Or Brooks "האם יש לך במציאות חברים כמו איצקו וחפר?", ענה אדיר "אור יקירי לשמחתי אין לי חבר כמו איצקו ולצערי אין לי חבר כמו חפר...".

>> איך לשרוד? התורה על פי חפר

>> איצקו מציג: כך תצילו את חיי הנישואים

"רציתי לבטא את ההומור האמיתי שלי בטלוויזיה"

תזונה נכונה זו שמחה
"אמיר השמן בתחת יש לו בן"

תשובתו של אדיר לשאלתו של Daniel Avrin, "כמה זמן בממוצע לוקח לכתוב את הדבר הגאוני הזה העונה לשם פרק?" ענה אדיר "דניאל היקר,על מנת שפרק יהיה מוכן עליו לעבור כמה שלבים - כתיבה, היא למעשה הנחת היסודות. לאחר מכן, מגיעות חזרות, צילומים ועריכות. כך שלמעשה, בממוצע על כל פרק עובדים בין ארבעה לחמישה חודשים".

"מה הפרק האהוב עליך מהעונה השלישית?", שאלה Sahar Pinkas ותשובתו של אדיר: "שחר יקירה, הפרק בו אני נאלץ לעבור דיאטה. הסצנה שלי מול התזונאי בה הוא מבקש שאחזור אחריו 'אמיר השמן בתחת יש לי בן..' זו סצנה שעד היום מצחיקה אותי. בנוסף, הפרק האחרון שישודר היום לטעמי - הוא אחד הטובים".

את Michael Ferreyra עניין לדעת  "האם כשהיית ילד החלום שלך היה להיות בדרן וזה מה שחשבת שתגדל להיות?", תשובתו של אדיר: "מיכאל היקר, התשובה היא כן. הייתי רואה זהו זה ואומר לעצמי - זה מה שאני רוצה לעשות בחיים! בשלב מוקדם בחיי הבנתי שזכיתי במתנה וזה היכולת להצחיק אנשים ואם אני נהנה להצחיק יותר מאשר לצחוק כנראה זה מה שאני צריך לעשות בחיים".

ירדן עמרניאן שאל: "אדיר אם לא היית שחקן מה היית רוצה להיות במקום?", אדיר ענה: "ירדן , אם לא הייתי שחקן, הייתי מתוסכל. ותסכול זה חרא מקצוע".

אברהם מנגיסטו שאל את אדיר מילר "אדיר, איך עלה לך הרעיון ליצור סדרה כזאת?". תשובתו של אדיר: "אברהם היקר! ישבתי בבית ורציתי לבטא את ההומור האמיתי שלי בטלוויזיה. מכיוון, שבמופע הסטנד אפ שלי אני מתעסק הרבה בזוגיות הבנתי שעליי ליצור סדרה שזה המוטיב המרכזי בה".

>> הפרק שאדיר הכי אהב העונה: התזונאי

>> כל פרקי העונה השלישית לצפייה ישירה

יש תכניות לסרט של רמזור?

אור ליברמן רצה לדעת "מה עם סרט לרמזור?" ואדיר ענה: "אנחנו מקבלים הצעות כל הזמן. עמדתי היא שכל עוד רמזור משודרת בטלוויזיה אין טעם לעשות סרט. כאשר נחליט לסיים את הסדרה - אולי זה יהיה טקס סיום נחמד".

עדן שאלה אותי "מה היה הפספוס הכי מצחיק על הסט?" ותשובתו של אדירה הייתה "עדן היקרה, אחד הפספוסים המצחיקים בפרק בו התארח עופר נמרודי . ביקשתי מנירו לוי שיגיד לו באחד הטייקים - פתח תתיק יא קרנף (משפט שלא היה בתסריט) עופר נמרודי פרץ בצחוק מתגלגל וחמש עשרה דקות לא יכל להירגע. דוגמית מכך תוכלו לראות בפספוסים שבסוף הפרק היום בערב".

וניה שאל את אדיר, "האם לפני השקה של התכנית חשבת שהתכנית תזכה לכזאת הצלחה מסחררת?" ותשובתו של אדיר הייתה כי "אז ככה, כבר בתחילת הדרך האמנתי שהסדרה הזו תיגע בלב האנשים אך יחד עם זאת מעולם לא
דמיינתי שאעמוד בניו יורק על במת האמי ואחזיק בפסלון הזה בידי. אין ספק אלוהים הוא התסריטאי הטוב ביותר!".

אדיר לא חתם את הצ'אט לפני שסיים במילות פרידה: "חברים יקרים. הייתי שמח להישאר איתכם אך כפי שכבר עניתי לאחד מכם - יש לי הופעה היום באמפי שוני בבנימינה כך שאני נאלץ להיפרד מכם. תודה לכולכם מכל הלב. זה מחמם את הלב לדעת כמה אהבה אתם רוחשים ליצירה שלנו. זה לא רק מחמם זה גם מחייב. אוהב אתכם".

>> הטריוויה של רמזור: יודעים הכל? תוכיחו!

>> גיסנו, תן בלייק: פוסטים, בדיחות ועוד הפתעות בפייסבוק