בדיחה טובה מפתיעה עם פאנץ' חזק בסוף. לאורך העונה אנחנו הצענו לכם בעמוד הפייסבוק של רמזור התחלות של סצנות אפשריות, ואתם השלמתם מדמיונכם הפרוע. לכבוד סיום העונה השלישית, קבלו כמה מהסצנות המוצלחות ביותר כפי שהופיעו בעמוד הפייסבוק של רמזור וטקבקו לנו את הרעיונות שלכם לסצנות נוספות.

שומרים בסוד (תמונת AVI: mako)
בפינת המחשבות רעש מהומה | תמונת AVI: mako
לב של גבר

סדרת חינוך: אמיר העייף יושב ורואה בנחת את "משחק הדמים" של סילבסטר סטאלונה. הסאונד של היריות, המכות והשפרצות הדם מביא לטלי את הסעיף והיא מודיעה לו ששיטת החינוך של בוטן, תהיה נטולת אלימות! במקום מכה על הטוסיק, בוטן ילך ל"פינת המחשבות" כדי שיחשוב לבד על מה שעשה, יבין ויחזור עם הסבר. מה אתם חושבים שעובר לאמיר בראש? 

 תמיר ברהום: אוי ואבוי לי , איזה ילד חנאג' יהיה לי.

Omer Ben-Nun: לדפוק לה פטיש שיפוצניקים בראש או ללכת על הפטיש קונגו?

Leon Alayev: מקבל את זה ובלילה כשהוא הולך לישון הוא מתחיל לחלום על איך שטלי שולחת אותו לפינת המחשבות לחשוב על מה שהוא עשה.

Guy Edri: רק שהילד לא יהיה מעצבן כמו טלי.

Tamar Elizarov: מתרוצצים לו בראש שמות הספרים שהוא עומד לקרוא בעתיד: "איך להיות גבר ולא סמרטוט", "לחיות בשלום עם אשתך ללא אלימות", "איך לנחם את ילדינו כשלועגים להם על השם המוזר שנתנו להם", "המחשבות הראשונות של הילד הרך", "מה כדאי לעשות כדי להפסיק להיות שפוט של אשתך", "הישרדות בחיי המשפחה".

השלישייה על הספסל (תמונת AVI: mako)
מה יגרום להם לקום? | תמונת AVI: mako
אני והחבר'ה והספסל

זיסו קרא להם לעלות למגרש והם לא קמו. הוא הציע להם להוביל מבנה ולעלות איתם לתצפית והם לא קמו. מה יצליח להקים את השלישייה שלנו מהספסל הזה שהם כל כך מחוברים אליו? 

Amir Shahar: אולי מחאת הדיור תצליח להקים אותם.

 Gilad Ben- Yehuda: תגידו להם שמחכה להם איזה כוסית למעלה, אני יודע שחפר בטוח יעלה.

Ran Glikman: אבקת גירוד.

Denis Yofis: להגיד להם שיש צבע טרי על הספסל.

Omri Kohn: מכירת חיסול בג'ורג' דיזיין.

Rami Abrhmov: שום דבר לא יגרום להם לזוז מהספסל הזה. נקודה.

איצקו מנסה להוציא דרכון זר (תמונת AVI: mako)
אולי עם השוויצרים יהיה לו יותר מזל | תמונת AVI: mako
דרכון שוויצרי

חייב חותמת: אחרי חלומות זוועה חוזרים על שואה גרעינית, איצקו מחליט שדרכון תימני לא מספיק אחרי הכל. אז אחרי שפולין ירדה מהפרק, הוא חשב לנסות את מזלו אצל השוויצרים, כי נזכר בדבריה של המורה שולה, שאפילו במלחמה הם היו ניטראליים. איך ישכנע אותם איצקו שמגיע לו דרכון אירופאי?

 Josef Asulin: יפתח בשוויץ חשבון בנק תפוח, ויעשה להם רושם של איש עסקים מצליח.

Dror Eldar: נו, זה ברור, אחרי שהוא יגיד שהוא עובר גיהינום לילך הוא חייב איזה גן עדן של בלונדיניות.

 Ohad Cohen:  יגיד להם: אני שוויצרי מלידה! אני מוכן להילחם בכל המלחמות ששווייץ משתתפת בהן!! הכל!! הייתי עם שוויץ בכל המלחמות שהיו!!

Aliza Ashkenazi Bracha: הוא מומחה לחורים שבגבינה השוויצרית.

אילון אפטר: יביא להם אולר שוויצרי ויאמר "זה אולר שקיבלתי מסבתא שלי שהיא קיבלה אותו מסבא שלי ביום שהם עזבו את שוויץ".

Tamar Elizarov: איצקו וחפר ימצאו איזה זקן שוויצרי. חפר יהיה המטפל הסיעודי שלו, יתחבר אליו וינסה לשכנע אותו להגיד לשגרירות שוויצריה שאיצקו זה הבן האובד והממזר שלו, הזקן יספר להם שבצעירותו הוא היה נשוי לשוויצרית ובגד בה עם אשה תימנייה והוא לא הכיר באיצקו כבן שלו כי הוא לא ידע על קיומו עד לפניי חודש.

חפר בחוץ (תמונת AVI: mako)
רוצה למחות אצלי או אצלך? | תמונת AVI: mako
המחאה של חפר

האוהל של השכן ירוק יותר: חפר ירד לדפוק סיבוב דאווין בשדרות רוטשילד. וירא כי טוב, קימבן לעצמו אוהל זוגי תוך דקה וחצי ויצא לרחובות להפגין נוכחות. אחרי שהחנה את האוהל שלו, קלט פתאום שהוא לא מכיר שם אף אחד בעצם והתחיל לטפס על ה"קירות". איך אתם מציעים לגיסנו להעביר את השעמום?

 Yoav Gam: פורוורד לשרגא יפתור את הכל.

 צביקה אידלברג: עזוב אותך אוהל זוגי, תחליף לאוהל עם מרפסת, תביא צידנית עם בירות קרות. מישהו כבר בטוח יגיע עם אבטיח.

Avi Avner: חפר הופך את האוהל שלו לגזלן: מקבל תרומות, מוכר במחירים מסובסדים. הוא למעשה הפיצוציה הראשונה ברוטשילד. בהמשך, הוא מנסה להטיל את אימתו על גזלנים אחרים שצומחים מסביב.

Dana Arama: גיסנו מארגן מיטת מסג'ים, תורם את חלקו בהרפיית המפגינות. תוך עשר דקות נפוצה השמועה ותור של חתיכות ממתין מחוץ לאוהל. קולות של הנאה נשמעים עד למחוץ לאוהל, החבר'ה מגיעים לארח לו חברה ומגלים שהם לגמרי מיותרים, כשהם מגיעים הביתה מסתבר להם שהשמועות על המסג'יסט המסתורי נפוצו כבר בכל העיר, החל מזה שהוא גורו הודי ועד לשמועה שהוא פלייבוי אוסטרלי. נשים מכל רחבי גוש דן נוהרות למקום. אישתו של איצקו עומדת גם היא בתור. שעות בחום הנורא ומתבאסת לגלות את גיסנו כשסוף סוף מגיע תורה.

Mor Portnoy: הוא ממציא זעקת מחאה חדשה על מנת לשלוח את המפגינים להפגין וכך ימצא את השקט האישי שלו, אולם בדיוק ההיפך כולם מריעים לו והופכים אותו למנהיג המחאה וכולם מסביבו יותר.

טקבקו לנו את הרעיונות שלכם לסצנות נוספות

רמזור, פרק סיום העונה, שבת בשעה 21:45

>> יודעים הכל על רמזור? תוכיחו!

>> מצלצל מוכר: הרינגטונים של אמיר

>> יש עוד גיסנו: הפייסבוק הרשמי של רמזור