מי שהיה אב רוחני לכמה מהזמרים המוכרים בז'אנר הים תיכוני, מצא את עצמו בשנים האחרונות בקשיים - כלכליים, ובעיקר בריאותיים. הזמר חופני כהן, נזקק במשך תקופה ארוכה להשתלת כליה עד שלבסוף נמצא לו תורם. צוות "הכל אישי" עם חיים אתגר התלווה אליו בחודשים הקשים של ההמתנה, שבהם ניכר שיש דבר אחד שבעיקר מקשה על כהן - הפחד לאבד את היכולת לשיר ולהופיע. תגובות בעמוד הפייסבוק של קשת 12, ביקרו את כהן באופן שגרם לבתו, גל, להגיב גם היא. 

"הפחד שלא יוכל לשיר יותר? אתם צוחקים עליי. אלפים בישראל יושבים כל יומיים בדיאליזה, סובלים בשקט וגומרים לעצמם את החיים. מחכים לאפשרות של לקבל כליה והבחור הזה קיבל כליה וזה מה שיש לו לומר?", כתב הגולש. בתגובה אליו, כתבה גל כהן, בתו של חופני: "אדוני היקר, במקרה האדם הזה הוא אבא שלי ותאמין לי שהוא מודה ומעריך! הוא סבל בדיוק כמו כל חולי הדיאליזה. וההחלמה שלו מההשתלה הייתה קשה מאד עד כדי כך שהוא היה בסכנת חיים!". 

>> לוח שידורים ערוץ 12

על אותו פחד, שאביה חש בימים המורכבים של ההשתלה, כתבה כהן: "אבי נולד כדי לשמח אנשים והשירה הייתה מרכז חייו. אז כן זה גם חלק מהתהליך שהוא צריך לעבור. תאמין לי שאם היית מכיר אותו לא היית רושם תגובה כזאת. וחלילה אני לא מזלזלת כי אני יכולה להבין את המחשבה שלך, אך במקרה שלו אתה טועה ובגדול!". 

בקטע מתוך התכנית, שתשודר הערב בערוץ 12 מיד אחרי המהדורה המרכזית, נפגש חופני כהן עם יוסף שמואלי, האיש שנמצא מתאים כתורם ובחר לתרום כליה עבורו למרות שלא הכיר אותו אישית. "אני מוכן לקחת את הסיכון של ההשתלה", סיפר שמואלי כשפגש את כהן בבית החולים לפני ההשתלה.

"הכל אישי" עם חיים אתגר: הערב (ג') ב-21:00 בקשת, ערוץ 12