במשך שנים היה איתי שגב כוכב ענק בעולם הבידור, בתוכניות הילדים, על המסכים וגם באחורי הקלעים כבמאי ויוצר. בראיון לחיים אתגר, ששודר ב"הכל אישי" (ערוץ 12) חשף שגב את המצוקה הכלכלית שאליה נקלע בשנים האחרונות - כזו שהובילה אותו בתקופות מסויימות לגור ברחוב.

שגב, לדבריו, ירד מנכסיו וגם כספי הזכייה מהריאליטי "הישרדות" אינם עוד. לאורך השנים הוא נעזר במשפחתו על מנת להתקיים, ובעיקר להצליח לעמוד במחוייבות שלו כלפי בתו, אורי שבפניה שגב לא חשף את המצוקה הקשה.

"הבת שלי מכירה אותי, מבחינתה 'אבא שלי חכם, אני יכול להתייעץ איתו'", סיפר שגב בתוכנית. במשך חודשים ארוכים לדבריו, הסתיר מבתו את מצבו הכלכלי הקשה, ואף את העובדה שהוא ישן בלילות בפארקים ובחוף הים. "היא מכירה אותי. אני שחקן מעולה אגב. זה אבא שהולך איתה למסעדה, מת מרעב ומזמין רק לה. 'תביא לה גם וגם, הכל' ואני לא אוכל. זאת התחושה".

העדפת לגור בחוץ אבל שיהיה לך מה לשלם לה מזונות?

"כן, מעולם לא היה חסר לה כלום. גיליתי שהיא לוקחת שיעורי נהיגה. היא לא סיפרה לי ואז אמרתי לה 'מה אנחנו מדברים על הכל', נעלבתי. היא אמרה שהיא רצתה לעשות לי הפתעה אבל אני ידעתי שלא היה נעים לה לבקש ממני"

בתוכנית התייחס שגב גם לקולגות שלדבריו הפנו לו עורף לאורך התקופה הקשה, גם כאלו שהוא בעצמו פילס להם את הדרך. "עשיתי דברים מטורפים בטלוויזיה. לשים דברים שלי בשידורים חוזרים - זה בסדר? משתמשים בשפה שהמצאתי אבל לא שאלתם מה קורה איתי. היו לי כמה אנשים שחשבתי שאני אוכל לבוא ולהגיד להם 'אחי אני חייב עבודה' - והתאכזבתי. כי חלק מהאנשים הבודדים האלה, זה אנשים שאני הכנסתי למקצוע".

החשיפה הזאת עכשיו, יש לזה מחיר

"אני יודע, אני מפחד מההשלכות. כשנפגשתי איתך, אז באתי במקום של אין לי מה להפסיד פה אין לי. אני לא רוצה שירחמו עליי".

זמן קצר לפני שידור הראיון שגב שב לדירתו ומצא עבודה זמנית בעריכת תוכנית טלוויזיה, ובנוסף לוהק לפרסומת חדשה. כשאתגר פגש אותו על הסט הצילומים, הוא נראה כמו אדם אחר לגמרי מזה שהעביר ימים ולילות בין חוף הים לבין קרונות הרכבת בנסיון למצוא קורת גג. זה מרגש אותי כי חזרתי לעניינים", סיפר שגב בחיוך והוסיף: "שכחתי כמה זה מרגש, גם כלכלית. שכחתי שזה עבודה קשה בעצם".

"הכל אישי" עם חיים אתגר משודרת בקשת, ערוץ 12