במשך חודשים ארוכים הציג את עצמו יוליאן לוינסון כיחצ"ן, כפעיל פוליטי, כבן זוגן של מפורסמות ועוד תארים שהתהדר בהם כדי לייצר ספינים תקשורתיים. בקטע מתוך סרטו של חיים אתגר, "הכל אישי - עוקץ VIP", שישודר הערב אחרי החדשות בערוץ 12, יואב אליאסי (הצל) מספר על ההיכרות שלו עם לוינסון.

ההיכרות בין השניים בתחילת הדרך, הייתה לפי אליאסי חברית. "אני מכיר את יוליאן הרבה שנים. הוא ביקש ממני עצות איך להצליח, מה לעשות. לא ידעתי לקראת מה אני הולך שם", הוא מספר ומוסיף: "הוא התקשר אליי. עניתי לו בתור חבר כי רציתי לעזור ופתאום הוא מתחיל להתקיף אותו בשאלות".  באותה שיחה ובאחרותהטיח יוליאן באליאסי מעשים שיוחסו לו בתקשורת, מה שגרר את תגובתו של האחרון, שהפכה עד מהרה לכותרת באתרי החדשות.

"תשמע אני מצלצל אליך כנציג של מרצ, אתה קולט שאתה סוחף אחריך אנשים בים של טמטום", נשמע לוינסון בשיחה מוקלטות בינו לבין אליאסי. בראיון אחר, לוינסון כבר הכחיש את הקשר שלו למפלגה, אך את הכותרת שלו הוא כבר השיג. "הוא הלך לפרסם את זה, הצל איים על פעיל מרצ בשריפה. איזה פעיל מרצ? זה יוליאן שמתקשר אליי 45 פעמים ביום. הוא פשוט בן אדם שאוהב לרכב על אנשים אחרים". צפו בקטע מתוך הסרט שישודר הערב אחרי החדשות בקשת, ערוץ 12.