בחודש יולי האחרון השתחרר קובי פרץ ממאסר של כמעט עשרה חודשים בכלא מעשיהו. עם שחרורו כבר החלו ההזמנות להופעות, ובעיקר העניין הרב בהתמודדות של משפחתו עם תקופה המאסר והחזרה לשגרה כמשפחה. בראיון מיוחד לחיים אתגר, שישודר בתוכנית "הכל אישי" בערוץ 12, פרץ חוזר לרגע שבו נפרד מילדיו לפני הכניסה לכלא.

"הילדים לא היו פה", מספר פרץ בקול חנוק, "כי מראש אני הכנתי אותם שאבא טס לחו"ל". על רגע הפרידה סיפר כשדמעות עולות בעיניו: "אני לא אשכח את זה בחיים שניהם תופסים אותי ואומרים לי 'אבא, אבא אל תעזוב אותנו'". במהלך תקופת המאסר, פרץ ובת זוגו ענבל ספגו ביקורת על הבחירה שלא לחשוף בפני ילדיהם את הסיבה האמיתית להיעדרותו. "לא הייתי עושה משהו אחר", מתייחס פרץ בקטע מתוך התוכנית, "כל ילד שאתה נמצא איתו רוב הזמן, פתאום אתה נעלם לו, אתה אומר לו אבא הולך לכלא - הוא מתפרק. אז מה עדיף שאתה תתפרק או הילד שלך יתפרק? עדיף שאני יתפרק".

במשך חודשים ארוכים הצליחו בני המשפחה למנוע מהילדים לגלות את מקום הימצאו של האב. "כל יום הייתי בודק אם ליאל יודע. עשיתי הכל ועובדה שהצלחנו לשמור את זה מעל חצי שנה כמעט, רק בחודשיים-שלושה האחרונים הוא שמע את זה בבית ספר - 'אבא שלך בכלא'".

"הכל אישי" עם חיים אתגר" משודרת בקשת 12