לפני 11 שנים השתנו ברגע אחד חייהן של שתי משפחות. פולה לריאה נדרסה למוות והותירה מאחור את שתי בנותיה. הנהגת הדורסת, רונית זיגלשטיין הורשעה ונשלחה למאסר, כשמחוץ לכלא מחכים לה שני ילדיה. הערב (ראשון) ישודר בערוץ 12 סרטו של חיים אתגר, "שתי אמהות" שבו יפגשו לראשונה בנותיה של פולה עם רונית. 

"אף פעם בעצם לא נפגשנו אותה, זה יהיה שוק לראות אותה", אומרות שרון ורונה, בנותיה של פולה, בקטע מתוך הסרט שישודר הערב. "לא הרגשתי אף פעם צורך לצעוק לה את האמת בפרצוף ולגרום לה להרגיש אשמה עד שראיתי את מה שהיא בעצם עושה. אני לא יכולה לשתוק לה על זה יותר, האמת שאנחנו עושות את זה כי אנחנו מרגישות שאמא הייתה עושה את זה".

מרונית זיגלשטיין, נמסר בתגובה באמצעות עורך דינה: 

תאונת הדרכים המצערת בה ניטלו חייה של פולה לריאה ז"ל, אירעה בשנת 2007, לפני למעלה מעשור ואין יום מאז, שרונית איננה מצרה וכואבת על התרחשותה ותוצאותיה. רונית לקחה אחריות מלאה על התאונה ושילמה את מלוא חובה לחברה ובכלל זה ריצתה מאסר בפועל ורשיונה נשלל ל-12 שנים.

כבר בבית המשפט הביעה רונית את צערה העמוק ואת השתתפותה הכנה בצער המשפחה וגם כעת היא עושה זאת מעל כל במה, וכן בספר שהוציאה לאור לאחרונה. רונית מעולם לא סירבה להיפגש עם בנות המנוחה ביחידות ובאופן אישי. הם מעולם לא פנו אליה כדי לקיים מפגש כזה, ולכן ממילא לא יכלה לסרב להצעה כזו. רונית סרבה להשתתף בעימות טלויזיוני פומבי עם בנות המנוחה וזאת מפאת כבוד למנוחה.

המנוחה הייתה חולה במחלת ניוון שרירים בעת קרות התאונה. עובדה זו אושרה כקביעה עובדתית חד משמעית בידי כב' השופטת סיגל רסלר זכאי, במסגרת הליכים משפטיים שהתקיימו בין הצדדים בשנת 2013.

הן בהרצאותיה והן בספרה מתארת רונית את התאונה יחד עם רצף אירועים קשים נוספים שחוותה בשנים הרלוונטיות ובכללן התמוטטות כלכלית, פירוק המשפחה, התמודדות עם המאסר, התמודדות עם מחלת הסרטן 
בה לקתה, שיקומה והבראתה ועוד – והכל – באופן סובייקטיבי, על פי דעתה, מנקודת מבטה וכפי שהיא חוותה אירועים אלה בחוויתה האישית.

רונית פועלת כיום לסייע לאנשים להתמודד עם תהפוכות החיים ולהעניק להם כלים וכוחות מחודשים להתמודדויות עם אירועים קשים בחייהם וזאת על סמך התובנות שרכשה בהתמודדויות שלה עצמה. היא רואה בפעילותה זו שליחות והיא תמשיך לעשות זאת בנחישות גם בעתיד.

"שתי אמהות" - סרטו של חיים אתגר ישודר הערב (ראשון) בקשת 12 מיד אחרי "בין אריזונה לנס ציונה"