על קיר הכניסה של נועה מימן ישנם ציורים וצילומים שמבהירים שגם הילדה הכי יפה, שמגיעה מהבית העשיר של יוסי מימן, עלולה להרגיש שהחיים הם לא תמיד הדבר הכי קל שיש. היום בגיל 31 היא סוף סוף מעזה.

"אצלי בחוויה זה משהו שמביא צרות", היא מספרת על מחיר היופי, "הרבה שנים גם הסתתרתי". עד לונדון היא הייתה צריכה להרחיק בשביל לחזור לשחק, בשביל ליצור משהו שלה. ומה אבא אומר על זה? "אבא אומר שאני צריכה להעריך את עצמי יותר", היא מספרת, "אבות בדרך כלל צודקים", מוסיפה מימן בחיוך.

שנים היא הייתה בעיקר מאחורי המצלמה. התגייסה למען זכויות העובדים הזרים, הפיקה וביימה ומדי פעם ניסתה לבדוק האם הפרונט זה בשבילה, כמו בסדרה "נשות הטייסים". הפנטזיה שלה היא "כשאנג'לינה ג'ולי תפגוש את וודי אלן" - היא רוצה לספר ולשחק את הסיפורים שלה. בקרוב תגיח בתפקיד אורח בסיטקום בערוץ 2 אבל עדיין מחפשת את הפריצה. בדרך לשם, היא מחפשת גם את עצמה.

מצייצת על ספת הפסיכולוג

עם זאת, החשיפה לא תמיד קלה לה. רגע לפני הכתבה היא צייצה בטוויטר שאנשים מגיעים אליה והיא מפחדת. זו לא הפעם הראשונה. חלק ניכר מזמנה היא מבלה בעולם המקביל לחיים - הבית השני שלה בטוויטר. "נורא נעים לי שם", היא מספרת, "זו איזושהיא במה שבה אני יכולה לבטא את עצמי". סוג של פסיכולוג. היא יכולה לצייץ בין 25-50 פעמיים ביום. לילה אחד היא גם שיתפה את העוקבים אחריה בטראומת ילדות. בגיל חמש היא עברה תקיפה מינית בדרך לשיעור פסנתר. מאז, שנים היא נמנעה לנגן על פסנתר עד לאחרונה. "ילד שנפגע לא יודע שהגוף רק שלו", היא מספרת. נועה מימן על קריירת המשחק, על התקיפה המינית ועל הטוויטר - צפו בכתבה המלאה מתוך אנשים

אנשים, ראשון-שלישי ב-18:50

>> עומר דנקנר - דירקטור בגיל 26