מאז שנכנסה לתפקידה כשרת המשפטים, חברת הכנסת איילת שקד ניצבה בפני כמה החלטות לא פשוטות כשרה וכחברת סיעת "הבית היהודי" בקואליציה. ביום חמישי האחרון כינתה נשיאת בית המשפט העליון, מרים נאור את הצעת החוק למינוי שופטים שהציעה השרה כ"אקדח על השולחן" ואף הודיעה על הפסקת ההתקשרות איתה. על רקע אותה התבטאות, היום פורסמה רשימת כלל השופטים המועמדים לכהן כשופטים בבית המשפט העליון החל מ-2017. בראיון לקורין גדעון ב"אנשים" היא מתייחסת לסוגיית מינוי השופטים וגם לסערת תאגיד השידור הציבורי.

"אנחנו נגד סגירת התאגיד", היא אמרה לגדעון, "אנחנו לא מבינים את ההגיון שבמהלך הזה. אין בזה הגיון כלכלי וגם משרד האוצר מתנגד. אני חושבת שגם ניסו לעשות ספין כאילו זה עניין של ימין ושמאל. תאמיני לי שגלעד ארדן, נפתלי בנט ואני לא שייכים למחנה השמאל אבל אנחנו חושבים שתקשורת חופשית זה דבר מאוד חשוב במדינה דמוקרטית".

לדבריה של השרה שקד היא וחבריה לסיעת "הבית היהודי" יצביעו נגד סגירת תאגיד השידור הציבורי. "כל המהלך הזה סובב סביב שליטה באמצעי תקשורת. כרגע ראש ההמשלה וגורמים בליכוד חושבים שעדיף להשאיר את רשות השידור.זה הסיפור, שליטה בגוף תקשורת. בסדר אנחנו נצביע נגד". צפו בראיון המלא.

"אנשים": ראשון עד שלישי ב-18:50