עשור חלף מאז הפציעה סשה גרישקוב לראשונה על המסך שלנו כאחת המתמודדות הכי זכורות בעונה השנייה של "כוכב נולד". למרות שלא זכתה בסופו של דבר בבכורה והודחה בחצי הגמר, המזמרת החיננית התנחלה בתודעה שלנו לעד, אפילו  אחרי עשר עונות של תוכנית הקאלט.

בשנים האחרונות גרישקוב (28), נעלמה לגמרי מהנוף, כל מי שניסה לאתר את הבחורה שהייתה אמורה להיות הדבר הבא בעולם הזמר המקומי, מצא אותו מעבר לים בארה"ב שם היא מתגוררת כבר למעלה מחמש שנים. "זה סיפור של חיפוש", מגלה סשה בראיון מיוחד לתוכנית "אנשים" שתשודר הערב (18:50) ממקום מושבה בתפוח הגדול, "מה שהופך את כל זה למעניין הוא זה שאני לא מפחדת".

סשה מדברת בהרחבה על המאבק הגדול שלה כשחקנית אנונימית בניו יורק, על הגירושין מבעלה האמריקאי לאחר שנתיים של נישואין ועל הפוסט טראומה מהשתתפות בתוכנית הכי נצפית במדינה. "יש הדחקה שאני עושה בחיים בקשר לכוכב נולד", היא משחזרת, "שאני לא מסתכלת ולא רואה אז אולי זה לא באמת קרה".

הייתה תקופה שנהנית מהשתתפות שלך בכוכב נולד?
"נהניתי בהתחלה ואז נורא התעייפתי. נורא לא היה לי כוח לכל הדבר הזה ולא רציתי להיות שם יותר. שקלתי 47 קילו ואכלתי חסה כל היום, לא רציתי את זה יותר. אף אחד עד היום לא מה המשמעות של כל הדבר הזה במיוחד כשאתה כל כך צעיר".

אין תמונה
בתקופת "כוכב נולד". לא רצתה להיות שם יותר

בגלל זה החלטת לעזוב את הארץ?
"בארץ כולם חושבים שהם יודעים עלייך הכול, לא יכולתי יותר. כולם שואלים אותך בכל מקום ורוצים תשובות, לא יכולתי יותר אז עזבתי".

הרבה אומרים שברחת.
"אני מסתכלת על המעבר שלי לארצות הברית כאל הגשמת חלום, ואם אנשים חושבים שברחתי אז זאת בעיה שלהם. רציתי התחלה חדשה, סדין נקי ולבן כשאף אחד לא יודע מי אני ומה אני".

ממה את מתפרנסת פה?
"ממלצרות, בייבי סיטר. מלצרתי פה בשתי מסעדות של חומוס".

לפני כחצי שנה התגרשה גרישקוב מהבעל ראיין לאחר כשנתיים, ובהמשך הראיון היא מספרת על הסיבות לפרידה ועל ההתמודדות עם הבדידות הגדולה. "איבדתי את מי שאני ואת מה שאני בגלל הנישואין. הבדידות מגיעה ברגעים האלו של לפני השינה שבא לך לדבר עם מישהו ואין לך עם מי לדבר. אני מאוד רוצה ילדים בשלב מסוים, ואמא שלי כבר אמרה לי בן הזוג הבא שלי חייב להיות ישראלי".    

לרכילויות הכי מעניינות - mako בידור בפייסבוקבטוויטר ובאינסטגרם

סשה גרישקוב כלה (צילום: אלעד וייסמן,  יחסי ציבור )
בחתונתה. בן הזוג הבא יהיה ישראלי | צילום: אלעד וייסמן, יחסי ציבור