מאבק הנכים שעולה לכותרות בעקבות הפגנות יזומות שמארגנים מובילי המחאה, עורר בשבוע סערה כשאשת העסקים ניקול ראידמן, שהגיעה לבקר את רעיית ראש הממשלה, פגשה פנים אל מול פנים את המפגינים. לעיני המצלמות, ראידמן הוציאה מכיסה שטרות של 200 שקלים והפצירה בחנה עקיבא, אחת מהמפגינות, לקחת את הכסף. ימים ספורים לאחר מכן, הגיעה ראידמן, מלווה בגלית גוטמן וצוות "אנשים", לפגוש את חנה באופן אישי פעם נוספת.

בראיון המלא, שישודר בעונה החדשה של "אנשים" (ערוץ קשת 12, החל מה-1.11 ימים א עד ה' ב-17:15), ראידמן מסבירה בדמעות את תחושותיה מאותה הפגנה. "כשאת שומעת את המצוקה, איך אין לך את הרצון להכניס את היד לכיס ולעזור באותו הרגע?", הסבירה ראידמן כשהיא נסערת, "אני לא האמנתי למה שאני שומעת. לא האמנתי שבן אדם שזקוק לעזרה, ומדינת ישראל שמה עליו פס". 

רגעים ספורים אחרי שתועדה מוציאה מכיסה שטרות כסף ומחלקת למפגינים, נכנסה ראידמן למעון הרשמי לביקור אצל רעיית ראש הממשלה. "שרה ראתה אותי ושאלה מה קרה, הסברתי לה שפגשתי את המפגינים ואמרתי לה בואי איתי החוצה, היא אמרה בסדר ואז הקב"ט לא אישר", הסבירה ראידמן. צפו בקטע מהכתבה המלאה שתשודר בפתיחת העונה החדשה של "אנשים", בהנחיית קורין גדעון וחיים אתגר החל מה-1.11 ב-17:15 בערוץ קשת 12. 

"אנשים": העונה החדשה בהנחיית קורין גדעון וחיים אתגר. ימים א' עד ה' ב-17:15 בקשת 12