לפני שסיגל תמם עזבה את הכל כדי להצטרף למשחק של 2025, היא אמרה שהמתנה הכי גדולה שקיבלה אי פעם הם החיים עצמם. כשרתם איזק פגשה אותה לראיון ב"אנשים", תמם חשפה את תאונת הדרכים הקטלנית שעברה, הטראומה שהגיעה אחרי וההערכה לחיים. "אני אדם מאוד פעיל ופתאום אני בבית חולים בלי יכולת הפיזית, לא יכולתי אפילו לצחוק", היא סיפרה על הפציעות שבין היתר כללו סדק בבית החזה ופריצת דיסק, "זה מפחיד, פתאום החיים שלך נעצרים בקאט. זאת התמודדות שהייתה לי מאוד קשה".

בניגוד לדודו קובי, חברה לתוכנית, לסיגל תמם אין סיפור דרמטי על הרגע בו יצאה מהארון וחשפה את נטיותיה המיניות. "המשפחה שלי אף פעם לא נתנה לי להרגיש לא נעים או 'עוף מוזר'", היא מדגישה שמעולם לא התביישה או הסתירה את מי שהיא, "תמיד אהבו אותי בגלל מי שאני".

ביום יום היא מנהלת עסק מצליח לכובעים ממותגים, אבל לפני שנכנסה למשחק סיגל תמם בעיקר חששה שלא תצליח לרכוש חברים חדשים. מעבר מהיר על הדרך שעשתה עד כה מראה שהיא הצליחה להסתדר לא רע בכלל. כשהיא ממוקמת רוב הזמן במעלה הטבלה ומתחזקת חברות קרובה עם הודיה כהן, נראה שהדבר היחיד שחסר לה במשחק זה קצת אקשן בגזרה הרומנטית.

סיגל,הודיה ולימור צוחקות (צילום: מתוך 񓠉", שידורי קשת)
הייתם מאמינים שסיגל חששה שלא תמצא חברים במשחק? | צילום: מתוך "2025", שידורי קשת

"אני צריכה מישהי עם עיניים טובות ושתהיה אמיתית", היא סיפרה עם איזו בחורה יכול להתפתח רומן לעיני המצלמות ויש לה גם דרישות ספציפיות יותר, "אני צריכה שיהיה לה שער חלק, לגעת בתלתלים לא נעים לי כל כך". הראיון, רק נזכיר, צולם לפני שסיגל תמם נכנסה לעיר. האם היא כבר מפתחת רגשות למישהי שנמצאת ממש לידה או שנצטרך להמתין ולראות אם תגיע מישהי חדשה?

הודיה מנשקת את סיגל (צילום: מתוך 񓠉", שידורי קשת)
עם החברה הכי טובה שלה ב-2025 | צילום: מתוך "2025", שידורי קשת

"אנשים": א'-ה' ב-22:25, קשת, ערוץ 12