כבר 6 שנים שמיכל דליות עוברת בין משפחות בישראל ועושה סדר. הפעם, הפכנו את היוצרות והגענו לביתה בשכונת רמת אביב, שם נחשף בפנינו הסוד הגדול – מאחורי ההצלחה של סופר נני, ביחס הפוך לקלישאה, עומד גבר. בגיל 19 הכירה מיכל את ברוך דליות, טכנאי סאונד ויועץ מוזיקלי, הגדול ממנה בשנה. "אחד החברים הטובים שלי הביא אותה לשמוע מוזיקה, ומאז היא נשארה אצלי", נזכר ברוך כשנשאל על ידי חיים אתגר איך הכירו השניים. "מיד הבנת שזו אשתך ל-40 השנים הקרובות?", שאל אתגר. "זה היה די משותף, אני הדלקתי אותה מהר מאוד", ענה ברוך.

מיכל דורון, נולדה בתל אביב בשנת 1950 לאברהם, בעל חנות וילונות ועדה, עקרת בית. "זה היה בית חם?", שאל אתגר. "זה היה בית חם מאוד", השיבה דליות והוסיפה: "עיקר היחסים שלנו היו יחסים של המון אהבה לאבא, וקשר בין האחים. אמא שלי לא אהבה שמספרים לה דברים ולא היה שם איזה סוג של דיבור".

את דרכה המקצועית החלה דליות מיד בתום התיכון, היא למדה הוראה בסמינר לוינסקי ופתחה פעוטון ברמת אביב. בגיל 40, כשהיא אמא לארבעה ילדים, פנתה שוב ללימודים ואחרי ארבעה שנים, הוסמכה לעסוק בתחום הדרכת הורים. "אני הוצאתי רשימה של גנים, התלבשתי יפה, הכנתי פלייר, ונכנסתי לגני ילדים", נזכרת דליות. "התביישתי, אבל ידעתי שאני צריכה את זה, ידעתי שאני רוצה להתקדם ולהתפתח. משמונה גנים, יצאו שש הרצאות, באחת היו 20 איש, באחרת שישה, ומההרצאות האלה יצאה הקבוצה הראשונה של אנשים ויצאתי איתם לדרך".  לפני חמש שנים הפכה לסופר נני, ועד היום היא לא יכולה להסביר למה דווקא היא, אבל יודעת שאהבת הקהל חשובה לה: "חשוב לי שיאהבו אותי, ואם לא – אני מקבלת את זה בהכנעה, אבל מצטערת".

היא עצמה מודה שכאמא צעירה כנראה לא היתה פונה לסופר נני בעצמה, אבל טוענת שבמצב מצוקה היה יכול להוביל אותה לבחירה שונה. ארבעת הילדים הפרטיים של דליות דווקא לא נשארו צמודים לסופר נני ורובם מתגוררים בח"ול, אבל דליות לא מתרגשת: "כל אחד צריך טיים אאוט מאמא שלו, במיוחד אם היא כמוני", היא אומרת.