שבועות ספורים לאחר שנודע על פרידתם המקצועית, שהביאה עמה לא מעט דיבורים על קשיים במערכת היחסים הזוגית שלהם, כוכבת הילדים רינת גבאי ובן זוגה, דורון מור, מדברים על הכל בכתבתה של אפרת וכטל בתכנית "אנשים", שתשודר הערב (ד') בשעה 17:15 בקשת 12.

"הגענו למצב שאנחנו לא יכולים להיות יותר אחד עם השניה. החלטנו שלפני שאנחנו עושים את זה - עדיף להיפרד מקצועית לעת עתה", מספר דורון, "היא תלך להגשים את החלום שלה ואני אעשה את מה שאני יודע לעשות. אני תמיד ארצה לנהל אותה ואני ויתרתי על זה כי היא דרשה את זה וזה היה האולטימטום. היא פיטרה אותי באגרסיביות רבה".

רינת גבאי (צילום: אמיר מאירי)
"לא יכולנו להיות אחד עם השניה". גבאי ומור | צילום: אמיר מאירי

רינת: "לא נכון, אני מתה עליך. זה רק זמני, שחרר קצת. אל תדאג זה יחזור בפול ווליום. אני חייבת את זה. אני רוצה לעבוד עם אנשים אחרים, להקשיב לדעות".

יש כאן העלבות שלך.

"כן, שנינו נעלבנו ואז הבנו שאנחנו תיקו ואמרנו 'בוא נמשיך קדימה'".

אז אתם מתגרשים או לא מתגרשים?

"עשינו מחברת פלוס וזוגיות ומינוס זוגיות, ואנחנו עדיין עושים", משתף דורון בשיקולים, "היא רוצה להיות זמרת, אני רוצה כוכבת ילדים. היא רוצה להיות יותר דתיה, אני רוצה להיות יותר חילוני. היא רוצה מושב, אני רוצה תל אביב. עשינו מין הסכם כזה שאם נתגרש, מה יהיו התנאים, חלוקת רכוש, משמורת משותפת, לא להגיע למלחמה".

"הילדה שלי הקטנה בת 7 שישנה בינינו ומחזיקה יד של אבא ואמא, גם ליבה ישבר אם נתגרש", מוסיף דורון ומספר על ההחלטה שלא לפרק את היחסים, "החשבונות בנק יתפצלו. אם יש היום מאה, יהיו לי חמישים. תמיד זה יהיה פחות, אז למה לעשות את זה?".

רינת גבאי חושפת את המשברים בזוגיות (צילום: ערב טוב עם גיא פינס, שידורי קשת)
לא הכל זוהר אצל כוכבת הילדים הגדולה | צילום: ערב טוב עם גיא פינס, שידורי קשת