פרשת כרטיסי האשראי

הספורט הלאומי של היום הוא חיפוש שמות מוכרים בתוך ים כרטיסי האשראי הגנובים. תמצאו שם למשל את אביהו מדינה וגם את יניב קטן. אבל האיש שלנו היום הוא דווקא ההאקר האנונימי שפרץ והשיג את המספרים. יש סיכוי שמקומו בהיסטוריה חשוב יותר ממה שנדמה: אולי הוא זה שילמד אותנו, הישראלים, לא לתת כרטיס אשראי לכל אחד ברשת, ואת האתרים להשקיע יותר בהגנה; ואולי הוא יהיה זה שישכנע את חברי הכנסת שאת המאגר הביומטרי אסור להקים, כי אין מאגר מידע שאפשר לשמור עליו במאה אחוז.

מצנח הזהב של גליה מאור

קוראים לזה "מצנח זהב", אבל במקרה של גליה מאור זה יכול להיות לא רק מטאפורה. עם עשרה מיליון השקלים שתקבל עם פרישתה מבנק לאומי – חוץ מהפנסיה מכובדת – היא באמת תוכל לקנות מצנח שעשוי מזהב. אז לא מפתיע שהמירוץ לכסאה כבר בעיצומו. מי יחליף אותה? באפריל האחרון אמרה מאור שזה לא מעניין אותה. אבל שבועיים אחרי כן נחשף מהלך מחוכם שקידמה, והסתיים במינוי-בזק של רקפת רוסק עמינח למספר שתיים שלה. אחרי שירשה ממאור מעמד מיוחד, היא עשויה גם לרשת את כסאה המיתולוגי.
אילן בן דוב - אבא לשישה


אילן בן דב מקבל היום טלפונים משני סוגים: ברכות "בשעה טובה" לרגל ילדו השישי שבדרך – השלישי המשותף לו ולדוגמנית לשעבר קרן מיכאלי - וגם שיחות מעורכי דין שלו, שמתמודדים עם התביעה החדשה על סך 50 מיליון שקל נגד חברה שבבעלותו. אנחנו לא ננסה לנבא את מצב רוחו. מצד אחד, אין ספק שאילן אוהב את הילדים שלו. עד כדי כך שרצה לבנות להם אחוזת ענק בכפר שמריהו. מצד שני, הוא עדיין מתמודד עם צרות כלכליות, כך שבשלב הזה קצת קשה להעריך האם כשהתינוק הטרי יגיע לגיל המתאים, הוא יירש נכסים או חובות.

>> דור, הלך רוח, תרבות ופאסון הלכו עם יפה ירקוני

אנשים, ראשון-שלישי ב-18:50