למרות שרצתה בזה כל החיים, זמן קצר לפני הלידה התעוררו הפחדים: "השינוי שמחכה, לחזור הביתה ופתאום להיות עם ילדה בבית ומה עושים, ואיך עושים, ואיך עושים נכון" מודה גולדמן. ליעל היו הרבה חברות דוגמניות כמו גל גדות ורותם סלע שאיתן הייתה יכולה להחליף חוויות במהלך ההריון כי ביחד זה פחות מלחיץ: "זה מאוד נחמד שיש מישהי שעוברת איתך" מודה גולדמן.

לקראת סוף שירותה הצבאי בחיל המודיעין החלה בקריירת הדוגמנות, קודם בישראל ואחר כך גם בניו יורק ובפריז. כשחזרה לארץ פתחה בקריירה טלוויזיונית כמנחה בתכנית הנוער "אקזיט". היא נבחרה להחליף את קייט מוס בקמפיין העולמי של חברת התכשיטים ה. שטרן: "התמזל מזלי והיה לה איזה שערורית סמים והם החליטו לצלם אותי שוב ולהוריד אותה מהקמפיין שזה בכלל היה הזיה" מסבירה גולדמן.
במשפחה של יעל, הבחירה בדוגמנות לא הייתה טבעית: "לאבא שלי יש דוקטורט, אחותי בדרך לדוקטורט, אחותי עם תואר שני. תואר שני ומטה לא מדברים איתך אז אולי זה מרד הנעורים שלי שלא עשיתי תואר" מסבירה גולדמן. כעת הקריירה הלא אקדמית של גולדמן שכללה תכנית ראיונות בערוץ הספורט, תזוז קצת הצידה: "זה התפקיד הבא שלי, להיות אמא" מודה בהתרגשות גולדמן.

אנשים, ימי רביעי וחמישי בשעה 18:50

בואו לדבר על יעל גולדמן בפייסבוק אנשים