>> כל מה שרציתם לדעת על מרגלית צנעני

מרגלית צנעני נולדה בשנת 1948 בנתניה, הבכורה מבין שבעה אחים ואחיות. בגיל 18 זכתה לתפקיד ראשון על הבמה במחזמר "שיער". לפרנסתה שרה בחתונות ועבדה כמוכרת בשוק הפשפשים. בשנת 1977 התחתנה עם מורדי לביא ושנה אחר כך נולד בנם, אסף. כעבור כשש שנים הזוג התגרש.

בשנת 1986, הכשרון והחריצות של מרגול סוף סוף השתלמו. אלבום הבכורה שהוציאה "נערי שובה אליי" הפך ללהיט והזניק את הקריירה. בשנת 1993 מקבלת מרגול תוכנית אירוח בערוץ 2 שרק החל את דרכו. אבל שנה אחרי ההצלחה הזו, הגיעה עוד מכה קשה. בדרך להופעה בנהריה נפגע הרכב שהסיע את מרגול ולהקתה. בתאונה נפצעים אשר ראובני, אמרגנה, וכן מרגול נפצעת קשה. הפציעה הותירה צלקת בסנטרה מה שהפך לימים לאחד מסמליה המסחריים. חוץ מהפגיעה הפיזית, חוותה מרגול גם משבר נפשי קשה.

בעשר השנים הבאות מרגלית צנעני מתקשה להתאושש מהמשבר מקצועית ואישית אבל בשנת 2005 מגיעה נקודת אור - השיר "אז מה" שכתב לה בנה אסף הפך ללהיט.  שנה אחר כך זה סוף סוף קורה, מרגול שוב חוזרת לעניינים ומצטרפת לכוכב נולד ובונה לעצמה תדמית ייחודית שסגנונה חסר המעצורים מלווה אותה בכל הופעותיה הפומביות.
ההצלחה של מרגלית צנעני נמשכת והיא חוזרת לככב גם כזמרת עם להיט חדש "עץ ירוק מפלסטיק" שכותב לה אמרגנה אסף אטדגי.  שנה חולפת ועוד הישג טלוויזיוני מגיע - תכנית טלוויזיה יומית בערוץ 24 עם גל אוחובסקי, החבר מכוכב נולד.

והנה לפני שבועיים וחצי בהתאם לעליות ולמורדות בחייה, אחרי ההצלחה הכבירה, הגיעה הנפילה.

>> כל מה שרציתם לדעת על מרגלית צנעני

אנשים, ימי רביעי וחמישי, 18:50

מיהי באמת מרגלית צנעני?

מהימורים לשירים: הסיפור של ירון אילן

פספסתם? הפרקים המלאים של אנשים לצפייה ישירה