פנינה רוזנבלום מזוהה בדרך כלל עם הבלונד או עם החיקוי שלה ב"ארץ נהדרת", אבל מאחורי התדמית הצבעונית מסתתרת לא רק דוגמנית לשעבר אלא גם אשת עסקים ותיקה. בשנים האחרונות העתיד נראה מבחינתה פחות ורוד, היא נקלעה לחובות כבדים ונאלצה למשכן ולמכור חלק מנכסיה: "אלה היו שבע השנים הקשות בחיי. היו לילות בהם לא ישנתי, רק בכיתי, זה לא קל להפסיד כל כך הרבה כסף", היא מספרת.

המשבר הכלכלי חלף ורוזנבלום חזרה למרכז העניינים, לדבריה היא מגלגלת כ-30 מיליון שקלים מדי שנה, וכבר הספיקה להקים פרויקט חדש שהופך אותה לא רק למנהלת אלא גם לשדכנית, ששואפת למנף את כל הניסיון הרומנטי שלה כדי למצוא ללקוחותיה אהבה.

"אני בולדוזר, לא רואה אף אחד ממטר"

מאז ומתמיד פנינה הייתה מכונת שיווק משומנת, כך היא הפכה מדוגמנית מהשורה לבעלת חברת קוסמטיקה מצליחה שמגלגלת מיליונים: "העסקים זה חלק ממני, זה בדם שלי, אני קמה עם זה בבוקר והולכת לישון עם זה בלילה". 

לא פעם נשמעות בציבור טענות על קשיים של נשים להשתלב בסביבה העסקית ולהגיע לעמדות מפתח במרחב שנחשב גברי, אבל פנינה לא מתרגשת מניהול משא ומתן מול קבוצות של גברים, גם אם הם אגרסיביים: "אני לא רואה ממטר אך אחד רק את המטרה, הם לא יכולים עלי". רוזנבלום מדגישה שהיא לא פראיירית והיא עומדת על שלה גם מול האנשים הדורסניים ביותר: "יש גברים שקשה להם לנהל מו"מ מול אישה הם מרגישים קצת לא נוח אבל אני לא מוותרת אף פעם. כנראה הם עדיין מתרגשים כשהם רואים אותי", היא צוחקת.

הכתבה המלאה הערב ב"אנשים", 18:50, ערוץ 2