לפני כשנתיים, יוני בלוך, מי שמוכר לנו כמוזיקאי מצליח, עבר להתגורר בניו יורק כדי להגשים חלום. בעזרת חבריו ללהקה, הקים בלוך את חברת "אינטרלוד", המייצרת סרטוני וידיאו אינטרקטיביים. "אתה באמת טיפוס של רוק סטאר או החנון האולטימטיבי?", שאל חיים אתגר כשפגש את בלוך בדירתו בניו יורק, "שילוב" השיב בלוך, "חנונים משתלטים על העולם עכשיו".

החברה קמה בשנת 2009 ועד היום הצליחה לגייס כעשרים מיליון דולר (מרביתם גויסו בחודש שעבר). "זו תקופה מאוד סוערת בחיים שלי עכשיו. יש פתאום משקיעים, יש לחץ, כסף, דברים שאני לא כל כך טוב בהם", מספר בלוך, "צריך לעשות את השינוי במחשבה. החברה מוציאה מאות אלפי דולרים בחודש ואני מתרגם את זה לכמה אלבומים הייתי יכול לעשות עם זה".

"הוא מצטייר כבוס אכזר וגס רוחה", מספר לנו אוסטין, עובד בחברת "אינטרלוד" בניו יורק, "אבל כשהוא מדבר על משהו שהוא אוהב, הוא פורח". "יש לך עדיין את חוסר הביטחון הזה?", שאל חיים אתגר, "אני מאני-דפרסיבי, לפעמים יש לי ביטחון עצמי מופרז ולפעמים אין לי ביטחון בכלל", השיב בלוך.

"אתה העברת את כל החיים שלך לפה, הרעיון הוא לעשות אקזיט של מיליונים?", שאל אתגר. "לא", השיב בלוך, "הרעיון הוא להמציא מדיום חדש. שיגידו 'את זה יוני המציא".

צפו בכל הכתבות של אנשים