>> כל מה שרציתם לדעת על מרגלית צנעני

בשנים האחרונות מרגלית צנעני היא אחת המותגים החזקים בישראל: כסא קבוע בפאנל השופטים של כוכב נולד, תוכנית יומית בערוץ 24 ועוד שלל עיסוקים בתעשייה. ההצלחה המקצועית הביאה איתה גם שפע כלכלי ומרגול לא מזמן רכשה לעצמה דירת פנטהאוז במגדל יוקרתי באזור, יחד עם שתי דירות נוספות וווילה אשר בבעלותה.

מרגלית צנעני, בת 58, נולדה בנתניה למשפחה דתית והיא הבכורה מבין שבעה אחים ואחיות. בגיל 19 החלה את דרכה על הבמה כשהופיעה כרקדנית במחזמר "שיער". עד שפרצה בקריירת סולו, הופיעה כזמרת ליווי בחתונות ולצורך השלמת הכנסה עבדה במוכרת בשוק הפשפשים.

בגיל 32 הכשרון והחריצות של צנעני סוף סוף השתלמו כשהוציאה את אלבום הבכורה שלה אשר מתוכו השיר "שובה אלי" הפך ללהיט ענק והזניק לה את הקריירה. מאז גירושיה לפני 5 שנים, מרגול חיה לבדה כשהיא מתמסרת בעיקר לעבודה לבנה, אסף, שהיום לצד אימו, הוא נתון במעצר ונחשב לדמות מרכזית בפרשה.
בניגוד למקובל, צנעני עבדה תקופה ארוכה ללא אמרגן אבל בשנים האחרונות בעקבות הצלחתה הכבירה שחוותה, חברה לאסף אטדגי. יחד השניים עסקו גם בניהול אמנים כאשר ביניהם גם הכוכב העולה, עומר אדם, שאותו פגשה מרגול כשהתמודד בכוכב נולד. הויכוח על הכנסות מהופעותיו של אדם הם, לפי החשד, לב הסכסוך עם אמרגנה אסף אטדגי, מה שהוביל למעצרה הנוכחי. צפו בכתבה המלאה מתוך אנשים

>> כל מה שרציתם לדעת על מרגלית צנעני 

אנשים, תכנית דוקומנטרית יומית, רביעי וחמישי ב-18:50

פספסתם? הפרקים המלאים של אנשים לצפייה ישירה

דרור גלוברמן ואפרת אברמוב מחכים לכם גם בפייסבוק הרשמי של אנשים

>> אפרת אברמוב ודרור גלוברמן מספרים על התכנית