בואו להכיר את מיה רובין מקרוב

מיה רובין נולד בשנת 1974 בירושלים כילדת סנדביץ' בין אח ואחות. הוריה נפרדו כשהייתה בת 6 ומאז גדלה עם אימה. זמן קצת לפני שהתגייסה החלה בקריירת דוגמנות בינלאומית. כשנקראה לצבא עזבה הכל ושירתה כפקידה אצל האלופים עמרם מצנע ועוזי דיין. בתום השירות טסה רובין לעבוד בתחום הדוגמנות והמשחק בארצות הברית, שם נשארה כ-13 שנים. שש שנים מאוחר יותר, תמכה והשתתפה בקמפיין הבחירות של אובמה. לפני כשנתיים, אחרי פרידה מהחבר, החליטה לעזוב את ארצות הברית ולחזור לישראל כדי למצוא אהבה.

כשמיה החליטה להשתתף בריאליטי האהבה "שלוש" ולחפש לעצמה זוגיות מול כל עם ישראל, היא ידעה שתצטרך לחשוף את חייה לחלוטין. אבל שום דבר לא הכין אותה למה שקורה עכשיו בחייה ולעובדה שכל עובר אורח ברחוב מרגיש חופשי לתת לה עצות לזוגיות טובה, ומחווה את דעתו לגבי בני הזוג הפוטנציאלים שהיא פוגשת בתכנית.

"הייתי בטוחה שהיום בגילי אני כבר אהיה נשואה עם ילדים. כשהייתי קטנה, לא דמיינתי מצב שאהיה רווקה בת 36. אני רואה שאני אהיה עם בן זוג. ברור שיש לי רגעים שאני מרגישה בודדה, אבל אני לא מדמיינת את עצמי לבד" מודה מיה.

התמונות נחשפות

העיסוק הנוכחי בחייה האישיים של מיה גרר איתו גם אי נעימות אחת - לפני כ-14 שנים בעת שהותה בארצות הברית הצטלמה רובין בעירום למגזין אמריקאי ובעקבות החשיפה הגדולה לה היא זוכה כיום בתכנית, התגלה עניין מחודש בצילומים והשבוע התמונות הללו פורסמו בישראל וחוללו סערה.
"זה היה מגזין חדש, ידעתי שהתמונות הולכות להיות עדינות, אומנותיות, והחלטתי להתנסות בזה" מודה מיה רובין. "ידעתי שכשאני אעשה משהו פה בארץ, כמובן שזה יצא שוב. בגלל שחוויתי את כל מה שחוויתי לפני 14 שנה, עכשיו זה היה קצת משעשע. אז זה היה לא פשוט לאמא שלי. היא באה מבית מסורתי וגידלה אותנו לבד. היא השקיעה בי את כל מה שהיא לא יכלה לעשות לעצמה. אני הנסיכה שלה. פתאום לראות את הנסיכה שלה מופיעה טופלס זה היה ענן שחור כבד מאוד" הוסיפה.

גבי אשכנזי: הגולנצ'יק שכבש את הפסגה

אנשים, ימי רביעי וחמישי בשעה 18:50