חיים אתגר הוסיף לעצמו בימים האחרונים תואר נוסף – אבא. המגיש ובת זוגו, ענבל הרצברג, הביאו לעולם את מיכאלה הקטנה, בתם הבכורה הקרויה על שם אביו של אתגר. אולם, כעת מסתבר שלא הכל היה ורוד בתהליך הגעתה של מיכאלה לעולם.

בתכניתו "אנשים", סיפר אתגר על הרגעים הדרמטיים שלפני הלידה. "הסיום הוא סיום אופטימי, אבל לידה זה תמיד עניין מורכב, זה תמיד נס. אנחנו נכנסנו לחדר לידה והכל היה כיף ונעים, ושעות ארוכות, לקח קצת זמן, שזה היה ממש חוויה רגועה ונעימה – ואז, בכמה דקות הכל השתנה בגלל איזה סיבוך של העוברית עם חבל הטבור", אמר.

"הדופק שלה ירד, משמע היא לא נושמת, משמע שצריך לטפל בזה באופן מידי. בן רגע, חדר הלידה שהיה רגוע ונעים, הפך להיות מוקד דרמטי מטורף. נכנסו הרבה רופאים, ובתוך שניות מאדם שמחזיק לאשתך את היד והכל שמח, אתה רואה משהו מסכן חיים", סיפר. "עולה רופא אחד, דוחף את הבטן ואפילו נותן אגרופים... הלידה הופכת ללידת ואקום והמיילדת מתאמצת. אני רואה את הלחץ ואני מבין שיש מצוקה, ואני מבין שאוטוטו אנחנו כבר במצב שאין עוברית".

חיים אתגר ובת זוגו (צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של חיים אתגר)
חיים אתגר ובת זוגו, ענבל הרצברג | צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של חיים אתגר

בשלב זה לדבריו, הרופאים לקחו את התינוקת שהגיחה לאוויר העולם, ויצאו איתה מחוץ לחדר. "אשתי נשארת בחדר הלידה.... אני יוצא החוצה, אני רואה שמנענעים ומטלטלים אותה, וקוראים לה לנשום ולהגיב", סיפר אתגר. "רצים לי בראש כל הסרטים שזה כנראה הסוף שלה, ועוברים כמה רגעים שבשבילי היו קשוחים, ואני גם לבד שם – אשתי בפנים... ואז מוציאים אותה, ואתה מסתכל עליה, היא חיוורת מאוד, היא בחיים והיא המומה. מבלי לדבר לוקחים אותה לתינוקייה ושם אתה רואה תינוקות בוכים וזזים, והתינוקת שלך מסתכלת עלייך המומה, לא זזה, חיוורת".

לאחר מכן, נכנסה בתו של אתגר להתאוששות, וכעת לדבריו מצבה הוקל וסיומו של הסיום טוב ומתוק. "בסוף הכל בסדר והיא חייכנית", העיד אתגר. "אנחנו ננסה לגדל אותה בנחת".