על דבר אחד אין ויכוח: נפתלי בנט הוא טיפוס מעניין. הוא גדל בבית דתי, אבל הוריד את הכיפה כששירת במגלן. הוא מיליונר היי טק שגר בווילה מטופחת ברעננה, אבל שימש כמנכ"ל מועצת יש"ע. הוא היה בן טיפוחיו של בנימין נתניהו, אבל מאז יש לו יחסים מורכבים איתו ועם אשתו שרה. הוא היה "אחיו" של יאיר לפיד, אבל אשתו, גילת בנט, כינתה את "האח" לפיד "קליפה" ו"פלסטיק". הוא הצהיר שוב ושוב שאינו מתנצל, אבל נאלץ להודות בטעות כשניסה לצרף לבית היהודי את אלי אוחנה.

 >> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק 

הערב (מיד אחרי "ארץ נהדרת"), יכניס בנט את חיים אתגר לביתו ויפגיש אותו עם אשתו וילדיו: "הוא אבא גרוע לאללה, אמא הייתה צריכה להתחתן עם מישהו אחר", צוחקים הילדים. את מערכת הבחירות הזאת הוא התחיל במקום גבוה, ועכשיו יש קושי. בנט אמנם מתנצל על חלק מהמהלכים האחרונים שלו ("הלכתי רחוק מדי ומהר מדי", "קיבלתי שיעור על מגבלות הכח שלי"), אבל גם מאשים: "חד המימדיות וחוסר האיזון בתקשורת הישראלית היא בלתי מתקבלת על הדעת". 

בבחירות הקודמות הוא סומן כהבטחה גדולה, ואפילו "סינוור" אנשים שבהמשך גילו דברים שגרמו להם לאי נחת: "אם זה משוגע להיות נגד למסור סנטימטר מהארץ שלנו לאויב, אז קרא לי משוגע", מכריז בנט.

 

 "בחירות אישיות", סדרת תכניות מיוחדת, מבית "אנשים", על האנשים שאתם חושבים להצביע להם - ימי שני, מיד אחרי "ארץ נהדרת"