11 שנים חלפו מאז שהראל סקעת הגיח לחיינו כמתמודד בכוכב נולד 2. מאז הוא גדל להיות זמר מצליח, הוציא שלושה אלבומים והרביעי בדרך. בחודשים האחרונים סגר מעגל שהפך לשופט בעונה השנייה של "הכוכב הבא", שם הוא מנסה להיפטר מתדמית ה"מאמי" שמלווה אותו כבר עשור.

"היה שלב שהרגשתי מאוד לא בנוח עם זה שאנשים רואים אותי כדמות חינכוית, מאוד ממלכתית, כילד מאוד חמוד ומתוק וזהיר", מדבר סקעת על השינוי שחל בתגובות מאז היותו שופט בכוכב הבא, "יש משהו שקורה בזמן האחרון שמאוד משמח אותי, אני פוגש אנשים שפתאום אומרים שאני לא פראייר. אני לא נעלב מזה, אני תוהה 'מה חשבתם? שאני סתום כזה שלא אומר שום דבר?'".

 >> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק  

בארבע השנים האחרונות סקעת נמצא במערכת יחסים עם עורך הדין והדוגמן, עידן רול. "אתה כבר רוצה להיות אבא?", שואלת אותו אורלי מירקין, והראל לא מהסס: "בטח". אז מה מעכב את הרחבת המשפחה? חצי מיליון השקלים שצריכים לשלם זוגות חד מיניים על מנת להפוך להורים, סכום שסקעת לא מוכן לשלם באופן עקרוני: "למה שאני אשלם כשאנשים אחרים לא משלמים? למה שלי ירקות יעלו פי שמונים ולך לא?", הוא מסביר, "אם זה היה מתנהל אחרת, טכנית, מאוד יכול להיות שהיית רואה פה ילד קטן משחק על הרצפה".

"אנשים", ראשון-שלישי ב-18:50