זאת בהחלט תקופה קסומה להיות בה רמי קלינשטיין. רק לפני חודש הוא הפך לאב גאה לבנו הראשון (אחרי שתי בנות מהאישה לשעבר ריטה) מבת הזוג אלכס אילן, שצעירה ממנו ב 25 שנה.

ערוץ הרכילות המוביל בישראל גם בפייסבוק - עשו לנו לייק 

אחרי הרומן המדובר, הגיע גם החתונה מוקדם יותר השנה, ולאחר מכן הגחתו לאוויר העולם של תאו, בנם הראשון של הזוג. והחיים בבית משפחת קלינשטיין גועשים משמחה. "אם הייתה שואל אותי לפני עשר שנים אם הייתי מתכנן את זה ככה? אז לא", מספר קלינשטיין בראיון מיוחד לתוכנית 'אנשים' שישודר הערב. "הייתי צריך בן בשביל שישלים אותי. שיהיה מישהו שימשיך את השם קלינשטיין. עכשיו יש מישהו שימשיך את השם".

יש הבדל באבהות בין היום לאז?
"יש הבדל. אני לא יודע איך לתאר את זה במילים, אבל יש הבדל".

אתה אבא טוב?
"כפי שאני רואה את זה אני אבא טוב. אבא מעורב, לפעמים מעורב מדי".

רמי קלינשטיין ואלכס אילן יוצאים מבית החולים (צילום: ראובן שניידר )
עם אלכס ותאו. יש יורש עצר | צילום: ראובן שניידר

בהמשך הריאיון מגלה הזמר הוותיק את ההתרחשויות שהובילו אותו להתאהבות הנדירה בבחורה שצעירה ממנו ביובל, ועונה לאלו שמבקרים את הפרשי הגילאים החריגים. "זאת הייתה משיכה מאוד חזקה בהתחלה. אפשר להגיד התאהבות".

איך בדיוק הכרתם?
"היא הגיעה עם כמה חברות להופעה שלי ונוצר קליק. היא עברה מולי עם חברה שלה וכוס יין ביד, הסתכלה עליי ונפלתי שדוד. זה היה אמור לקרות, היה כתוב מלמעלה ולכן עשיתי מעשה שאני אף לא עושה וביקשתי את מספר הטלפון שלה. אחרי דין ודברים לא פשוט בנינו, הדבר קרה".

מה אתה משיב לכל מי שמבקר את זה שאתה נשוי לאישה כל כך צעירה ממך?
"אני מודע לבעייתיות שיש לאנשים כשהם מסתכלים על זוגיות שיש בה פער של שנים, אני מודע לזה. אבל כאשר אתה מוצא אהבה אז לגיל אין משמעות. הגיל הוא לא פרמטר במערכת יחסים. זה פשוט לא קיים. יכול להיות שאני סוג של אינפנטיל ומצאתי מישהי מאוד בוגרת ואנחנו נפגשים במקום שאי אפשר להגדיר בתעודת הזהות".

הרבה לפני אלכס וסיפור האהבה המסעיר, קלינשטיין היה נשוי לדיווה של המדינה, ריטה. הגירושים המתוקשרים לפני שש שנים הסעירו את המדינה, והיום מתייחס הזמיר על התקופה הקשה והפומבית שעבר אז. "אין ספק שזה הרבה יותר קשה כשאתה בן אדם מפורסם ועובר תהליך כזה. זה לא עוזר, זה מקשה. מדובר בחיים פרטיים של אנשים וילדות צעירות במקרה הזה. זאת הייתה תקופה מאוד קשה אבל אני שמח להגיד שהתקופה הזאת מאחורינו".

רמי וריטה זוגיים (צילום: אורי אליהו)
עם ריטה. פרידה קשה | צילום: אורי אליהו