אחרי שסגרו את המסעדה הראשונה שלהם והכריזו על פשיטת רגל, הגיע הזכייה המשמחת ב"MKR המטבח המנצח". אסתר ויהונתן, שהגיעו לתוכנית על מנת להגשים שוב את החלום ולפתוח מסעדה משלהם, קטפו את המקום הראשון ויחד איתו פרס כספי אלא שאז התחילו שוב הצרות.

בני הזוג השקיעו את 200 אלף השקלים בהם זכו, בהקמת מסעדה חדשה, שפתיחתה הרשמית תוכננה לשבוע הבא ובימים האחרונים נודע להם שכספי הזכייה עומדים בפני עיקול. "כונס הנכסים רוצה לקחת אל כל כספי הזכייה", סיפר יהונתן בדאגה ל"אנשים" והסביר: "הטענה היא שזכינו בתחרות בזמן שאנחנו בהליך פשיטת רגל ולכן כל הכסף מגיע להם".

"אני מבחינתי שילמתי את כל החובות שלי", הוסיפה אסתר, שותפתו להקמת העסק ולחיים, "עמדתי בכל התנאים של הליך פשיטת הרגל ועדיין בא מישהו ולוקח את כל הפירות ששייכים לי".

בדרכם להגשמת החלום, בני הזוג מתכננים לפתוח בשבועות הקרובות את המסעדה החדשה שלהם, השנייה במספר אחרי שאת הראשונה סגרו בהליך פשיטת רגל. "המסעדה הייתה אמורה להיפתח בשבוע הבא, ב-5 במרץ. כולם יודעים מה זה השקעה במסעדה, אתה בכלל לא מרוויח כסף בשנה הראשונה", סיפר יהונתן. "זה אומר שעכשיו שוב פעם אכנס לגלגל של חובות, כי צריך למצוא כסף בשביל הבית, השכירויות, להשלמת השותפות שלנו. זה כאילו לא עשינו שום דבר", סיכם בצער.

מכונס הנכסים נמסר בתגובה: "יהונתן ואסתר מצויים בהליך פשיטת רגל. לזוג נערכה תוכנית פירעון חובות לפני שזכו ולפיכך כספי הזכייה לא נכללו בה, ואולם אין בכך כדי למנוע עדכון תוכנית הפירעון לנוכח שינוי הנסיבות וקבלת הפרס הכספי. על מנת לאפשר לזוג להשתקם כלכלית, נעשה ניסיון להגיע עימם להסדר, אך מאחר ולא הושגו הבנות בעניין זה, הוא יובא להכרעת ביהמ"ש".