בחודשים האחרונים ציון ברוך מתחזק זוגיות צמודה ומתוקשרת עם יאנה יוסף, אבל גם היא יודעת שההיסטוריה הרומנטית של החבר מציבה לה רף לא פשוט: לינור אברג'יל, קארין מגריזו, אסתי גינזבורג ואור גרוסמן כבר היו שם לפניה, וזוהי רק רשימה חלקית. מסתבר שברוך שם עין על יאנה עוד כשנכנסה לבית "האח הגדול". אחרי שסיימה את מערכת היחסים עם זוכה העונה, קותי סבג, הגיעה לאזניה השמועה, והיא שלחה לציון את ההודעה הראשונה שהובילה לסיפור האהבה המתוקשר ביותר בביצה. 

ציון ויאנה (צילום: צ'ינו פפראצי)
צילום: צ'ינו פפראצי
"הקשר עם לינור פתח לו דלתות, כל מי שבאה אחריה ידעה שהיא צריכה להיכנס לנעליים גדולות. אחריה באה גם קארין מגריזו ומהרגע הזה תמיד רצו לדעת עליו עוד ועוד", אומר גיל משעלי, כתב בידור ורכילות. למרות שלברוך נוצרה תדמית של רווק תל אביבי נצחי, בניגוד למה שנהוג לחשוב, מסתבר שהוא דווקא טיפוס רומנטי. הסטייליסטית ליאת אשורי, שהחלה כקולגה והפכה לחברה לשעבר, מספרת שהוא שונה לחלוטין מאיך שהוא מצטייר כלפי חוץ: "כל מי שהייתה עם ציון יודעת שלמרות שכולם חושבים שהוא רב שגל זה ממש לא ככה. הוא הכי רומנטיקן וחשוב לו לרצות את בת הזוג, הוא מאוד רוצה את האחת שלו".

יאנה וציון: בקרוב החתונה?

השכונתיים - ציון ובר צילום ראובן שניידר (צילום: ראובן שניידר )
צילום: ראובן שניידר
יש עוד אישה יפה שבשנים האחרונות נחשבה קרובה אליו במיוחד, אך טיב הקשר בין השניים מעולם לא הובהר עד הסוף- בר רפאלי: "היא באה אלינו מדי פעם, גם ההורים שלה כבר היו אצלנו" מספר חיים, אביו של ציון.

אחרי שברוך ורפאלי סיפקו אינספור תמונות לצלמי הפפראצי, שתיעדו אותם מבלים בימים ובלילות, השניים העלו לא מעט סימני שאלה אחרי שהעבירו לילה משותף: "הם בילו סופ"ש שלם באחד מהמלונות באילת, שם הם נכנסו לסוויטה שלהם ולא יצאו ממנה, זה מה שעורר את החשד בנוגע אליהם", אומר משעלי.

בחודשים האחרונים חלה התקררות ביחסים בין השניים ויש הטוענים שאפילו שורר ביניהם נתק. יכול להיות שדווקא זה הסימן הכי גדול לרצינות הקשר בין ציון ויאנה, ואולי הפעם, בניגוד לקודמותיה, סוף סוף נזכה לראות טבעת.

הכתבה המלאה הערב ב"אנשים", 18:50, ערוץ 2