אפרת ודרור - אנשים (יח``צ: אלדד רפאלי)
מעין היפה והחנון. אפרת ודרור | יח``צ: אלדד רפאלי
מה אתם לא יודעים על האנשים שכולם מדברים עליהם? דרור גלוברמן ואפרת אברמוב יפגשו בימי רביעי וחמישי על המסך שלכם ויגישו את "אנשים", תכנית דוקומנטרית שתלווה את האנשים הכי מדוברים באותו יום ובאותו שבוע, ותביא את הסיפורים הלא ידועים והזוית הנוספת עליהם. פגשנו אותם לשיחה משותפת לקראת עליית התכנית.

מה מיוחד בתכנית "אנשים"?

דרור: "התכנית תטפל באנשים שכולם מדברים עליהם - ותבין מי הם באמת, מאחורי הפוזה הציבורית. ננסה להביא בכל תוכנית דברים שלא ידענו על אנשים מהפוליטיקה, מהעסקים, מהתרבות, מהספורט, מכל תחום.

אפרת: התכנית נהנית משני העולמות. מצד אחד היא שואלת את השאלות המעניינות, שאלות שבתכניות תחקיר חמורות סבר לא שואלים, ומצד שני היא עונה תשובות מפורטות, תשובות שבתכניות בידור קלילות אין כלים לענות עליהן.

דרור: זו תוכנית חדשות נועזת שמגלה את הדברים הבאמת מעניינים על האנשים שכולנו מדברים עליהם. נביא את האנשים הכי חמים היום והשבוע, אבל אצלנו לא תראו רק את מה שחייבים להגיד בחדשות - אלא את מה שבאמת מעניין: איזה בני אדם הם, איך נראים החיים הפרטיים שלהם, איפה הם גרים ומה החברים שלהם יודעים עליהם שאנחנו לא. בתכנית יש מערכת נכבדת של כתבים, ביניהם דני ענבר, חיים אתגר, לירון שמם, מאיה אילני ואורלי מירקין.

נירו לוי (תמונת AVI: mako)
גילויים מפתיעים. נירו לוי | תמונת AVI: mako
גיליתם דברים מפתיעים על האנשים במהלך העבודה על התכנית?

דרור: גיליתי מי החבר הכי טוב של הירשזון בכלא, מה טכניקות החיזור של מיליארדרים אחרי דוגמניות ואיך שחקן מצליח כמו נירו לוי לא גומר את החודש.

אפרת: אני גיליתי שאם דרור נעלם במהלך יום צילום הוא בדרך כלל בחדר סאונד או עריכה מסביר לאיש הטכני למה הוא חייב לשנות את כל החיבורים.

איך העבודה המשותפת, הדינמיקה ביניכם?

דרור: כולם חושבים שאפרת היא בעיקר מצחיקונת, אבל גיליתי מפלצת אקטואליה, מישהי שיש לה דעה על כל דבר.

אפרת: אני חושבת שאנחנו מעין היפה והחנון. וכשאני מתכוונת ליפה אני מדברת על דרור, ראית את העיניים שלו? אני לא מבינה למה הוא התחבא בתוך גאדג'טים כל הזמן הזה.

אתם מביאים דברים מעולמכם האישי לתכנית?

אפרת: ברור. אנחנו לא רק מגישים את הכתבות, על כל נושא יש לנו שיחה באולפן בה דרור אומר דברים חשובים ואני אומרת דברים שחשובים לי.

דרור: (מחייך) אני בעיתונות ככה 15 שנה, יצא לי לפגוש ולהכיר לא מעט מהאנשים שאנחנו הולכים לדבר עליהם. ולא במקרה דווקא הם מגיעים לכותרות, בהרבה מקרים מדובר אנשים מיוחדים, קצת שונים מכולנו.

אפרת מגיעה מתחום הסאטירה (מהדורה מוגבלת, האחות הקטנה ועוד) ודרור עסק בתחום האינטרנט והטכנולוגיה (לידיעת הגולשים ועוד) – איך היה לכל אחד מהם המעבר מהתחום בו עסק קודם לאקטואליה?

דרור: לא רק טכנולוגיה, בחדשות שתיים ובמעריב עשיתי גם עריכה והגשה של חדשות. ואם כבר טכנולוגיה - איך מחברים חוט לחוט זה לא הדבר המעניין שם. מה שמעניין זה איך הטכנולוגיה משפיעה על חיים של אנשים, מטלטלת ומשנה אותם.

אפרת: בשבילי מדובר במעבר חלק. אקטואליה היא הדלק הטוב ביותר לסאטירה ולהתעסק בנושאים האלה דרך הפריזמה שלי זה תענוג צרוף.

איזה מבין כל התחומים שיש בתכנית – פוליטיקה, ביטחון, עסקים, ספורט, מוזיקה, אופנה ובידור – הכי מעניין כל אחד מכם באופן אישי?

אפרת: כל תחום מעניין אם מוביל אותו אדם צבעוני. האנשים בכתבות מכניסים אותנו אליהם הביתה, לארון הבגדים ולחדר המיטות, הייתי בשוק מרמת האינטימיות שהגיעו אליה מרואיינים. יש אנשים ששיניתי את דעתי עליהם מן הקצה אל הקצה.

דרור: אני מתעניין בהכל, וזה לא פשוט כשאפשר לקרוא כל כך הרבה דברים באינטרנט. זה גורם למיעוט שעות שינה. אבל הכי מעניינים אותי שני סוגי אנשים - אנשי עסקים ומוזיקאים, ובעיקר איך החיים הפרטיים שלהם והאופי שלהם משפיע על מה שהם עושים בפומבי .

אפרת: זה לא מפתיע שדרור מתעניין במוזיקאים, ידעת שיש לו להקה?

באמת?

אפרת: כן, הוא קלידן בלהקת רוק ממש מגניבה. השיק הסולידי שלו זה רק כדי לבלבל את המעריצות. אני הולכת להופעה שלהם בשבוע הבא. עזבי אנשים יכולים ממש להפתיע אותך, חכי ותראי בתכנית".

אנשים, תכנית דוקומנטרית יומית, רביעי וחמישי ב- 18:50

>> הצצה ראשונה: נירו לוי מדבר על החיים אחרי הגירושים