>> רוצים לפרסם את העסק שלכם? עכשיו יש לכם הזדמנות

איך הפכו שיעורי הספורט בבית הספר לעסק משפחתי משגשג? אנג'ליקה שמחי הייתה מורה לחינוך גופני מגרמניה, שכיום מנהלת ביחד עם ילדיה את חדר הכושר B-Fit ברחובות, המתפאר בלמעלה מ-2000 מנויים.

בגיל 17 היא הגיעה מגרמניה לישראל במסגרת חילופי משלחות, התאהבה בבעלה ושבועיים לאחר מכן כבר הייתה בדרך לחתונה. 

הבן מנהל את חדר הכושר והבת מנהלת השיווק

בשנת 76' אחרי שהתגיירה והתחתנה, החלה לעבוד בבית הספר כמורה לחינוך גופני וכבר בשנה הראשונה לעבודתה, הורי התלמידים בבית הספר ביקשו ממנה ללמדם ספורט. "עד היום אותם הורים מגיעים לשיעורים, חלקם בגיל 82".

את חדק הכושר הקימו בשנת 98' אחרי החלטה משפחתית שכל אחד צריך לתת יד, ובהתחלה ארבעת הילדים עבדו עמה וכיום נותרו רק שניים. בנה מיכאל מייקו מנהל את חדר הכושרו מדריך ספינינג במקום ובתה מנהלת את השיווק.

"מה שהתחיל בשנת 89' עם סטודיו קטן, הפך כיום למתחם של 3 קומות עם 4 אולמות סטודיו, חדר כושר לילדים, חדר כושר למבוגרים, מתחם לקהל דתי ועוד. באוקטובר גם אנחנו פותחים קומה נוספת של ספא, בר בריאות וחצר.

"אנו ממותגים ברחובות כחדר כושר משפחתי. זו מגמה כלל עולמית והגיעה לארץ: כבר לא עובדים בחדרי כושר גדולים, אלא אתה מגיע למקום בו אתה יכול להגיע למנהל וניתן מענה אישי יותר. ומה סוד ההצלחה שלי? האופי הייקה שאני מביאה לעבודה והמשפחה שלי שכל אחד בחלקו תורם ונותן ואכפת לו מהמקום לפחות כמו שלי".