צחי הלוי אמנם נולד בפתח תקווה, אבל את רוב ילדותו בילה ברחבי העולם בעקבות עבודת אביו. הוא זמר, שחקן ורקדן: הוא יודע לנגן על גיטרה, היה בלהקת מיומנה, השתתף בתכנית 'דה וויס' וגם הגיע לגמר, ועל תפקיד המשחק הראשון שלו בסרט "בית לחם" הוא זכה בפרס אופיר. היום הוא משחק מסתערב בסדרה פאודה, ותוך כדי הצילומים הוא התפנה כדי לענות על השאלון של מערכת "אנשים":

מה עושה אותך מאושר?
"הטיולים בטבע עם הבן שלי. לשבת איתו בלילה תחת כיפת השמיים בלילה, ליד המדורה, לדבר".

מה אנחנו לא יודעים עליך?
"אני דובר 5 שפות - אנגלית (למדתי בבית ספר אמריקאי במסגרת שליחות בקהיר), צרפתית (למדתי בבלגיה גם כן במסגרת שליחות בבלגיה), ספרדית (למדתי בטיול בדרום אמריקה אחרי הצבא), ערבית (למדתי קצת משהות במצרים וגם קצת מהצבא), ועברית אני גם משתדל לדבר טוב".

מתי המוזיקה נכנסה לחייך?
"התחלתי לעסוק במוזיקה בכיתה ג'. התחלתי לנגן בקלרינט, ורק בשליחות בבלגיה כשהייתי בתיכון עברתי לגיטרה ולעסוק בהופעה, בנגינה ובשירה. משם זה התפתח כבר ליצירה מוזיקלית והופעות".

איך הגעת למיומנה?
"ניגשתי לאודישן מבלי אפילו לראות את ההופעה, במקביל שלחתי קורות חיים גם לקלאב-מד. התקבלתי לשניהם ובחרתי במיומנה, וזה גם פתח לי כמה שנים טובות של הופעות עם להקה מדהימה".

 >> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק

איך הפכת לשחקן?
"לא תכננתי בכלל להפוך לשחקן, זה בא בעקבות הההשתתפות בבית לחם. לוהקתי לשם גם במקרה, חבר יצר איתי קשר ואמר שמחפשים דוברי ערבית לסרט קולנוע. יצרתי קשר עם יובל אדלר הבמאי, עברתי אודישנים ואז בישרו לי את הבשורה הנפלאה הזו שבאמת פתחה קריירה חדשה".

מזויקה או משחק?
"במוזיקה עסקתי כל חיי וזו תשוקה שהיא לא נגמרת, משחק זה משהו שהוא יחסית חדש לי והאמת היא שהזדמן לי לראשונה בסדרה 'פאודה' לשלב את שני העולמות - גם להשתתף בסדרה וגם לכתוב את שיר הנושא - שזה אתגר בפני עצמו לשלב את שני העולמות יחד".

איפה תהיה בעוד 10 שנים?
"מאוד מקווה להיות אחרי צילומים לסרט של אלמודובר, אחרי הופעה בלונדון, יושב לי בבית על הים עם כוס יין ונהנה מהעשייה".

"אנשים"- ימים א'-ג', 18:50