לא משנה איזו פנייה לוקחים בביתו של הרב אבי זרקי, אפשר לסמוך עליו שיחכו לו קליינטים מפורסמים ומחוייכים שיצדיקו את המוניטין. בעשור האחרון, אחרי שהוכיח את כישורי החיתוך שלו בבריתות ואמר את המילים הנכונות בחתונות של מפורסמי ארצנו, החלו להגיע אליו משימות מורכבות לא פחות. "אני נוסע בכל מיני מקומות, גם למקומות מאוד מסוכנים לעשות בריתות או לחתן" מספר הרב.

אין לו בעיה להסתובב בכל מקום אבל תנו לו לשתות בסוף היום את האספרסו בבית הקפה השכונתי בתל אביב. הוא גר ליד שדרות ח"ן, כאן גם גדל. הוא נולד בשנת 1968 למשפחה חרדית בת חמש נפשות. הוא התחנך בישיבת "בית שמעיה" בבני ברק וכבר בגיל תיכון ידע מה יעשה כשיגדל. "כשהייתי קטן הייתי יודע כל יום באיזה אולם יש ברית, מי המוהל, והייתי בא ועומד ליד הכסא ומסתכל" מספר זרקי.

רשימת ממליצים נוצצת

הרב החליט להתגייס לצבא ושירת ברבנות, וכשהוא בן 19 בלבד, ערך את ברית המילה הראשונה שלו. שנתיים אחר כך החל להביא זוגות תחת חופה וקידושין. בשלל אתרי האינטרנט שלו הוא מתהדר ברשימת ממליצים נוצצת - מפורסמים שעברו אצלו תתת החופה, נכדים של אנשי ציבור שערך להם ברית מילה ואפילו טייקונים להם סיפק מזוזות ושאר תשמישי קדושה.

הטאצ' המיוחד בידיו של הרב, מתועל בימים אלה בעיקר לטובת הטוויטר. לפני כחודש פתח חשבון פרטי ומאז בין ברית לברית הוא יכול להגיע ל-15 ציוצים ביום. "אני מצייץ על הכל - ברית מילה שאני עושה, חתונות, איפה הייתי ומה עשיתי" מספר הרב. באחד מהציוצים שכתב, עורר הרב זרקי סערה כשצייץ: "היום עשיתי ברית לילד עם הפין הכי קטן שראיתי בחיין - מיקרו פינס. שתבינו, זה קצת יותר עבה מגפרור. בהתחלה חשבתי שזאת בת. זה הקטן גדול יהיה".

לפני כשבוע הכניס אל בין כוונותיו את הרב הראשי לישראל, שלמה עמאר, ויצא נגדו בהתקפה חריפה, בוטה וחסרת תקדים. "בימים הקרובים אשתף אתכם במידע מסווג אודות הרב הראשי לישראל שלמה משה עמאר, נוכלותו ומעשיו", כתב הרב זרקי בטוויטר, ובציוץ אחר כינה אותו גם "שקרן וכפוי טובה" והוסיף גם כינויים פחות עדינים.

מלשכתו של הרב עמאר נמסר: "דבריו של זרקי אינם ראויים לתגובה". צפו בכתבה המלאה מתוך אנשים

אנשים, ראשון-שלישי בשעה 18:50