עד לפני שמונה חודשים עומר, בנו של נוחי דנקנר, היה אנונימי. בתקופה האחרונה, עומר מופיע יותר מבעבר באופן פומבי לצד אביו, בדרך כלל באירועים בעלי אופי פילנטרופי וקהילתי. הכירו את עומר דנקנר.

הכניסה למעריב

לפני יותר משנה כשנוחי דנקנר שקל לקנות את עיתון "מעריב", גויס עומר לסייע לבדיקת שוק התקשורת, וערך שורת פגישות עם בכירים בענף כדי לבדוק את כדאיות העסקה. "עומר היה מעורב מאוד בעסקה לרכישת מעריב", מספר חיים גבריאלי, מנכ"ל IDB החזקות. "משלביה הראשונים ועד היום בשלבי ביסוס העיתון והאסטרטגיה השיווקית", מוסיף.

לפני עשרה חודשים השלימה קבוצת IDB את רכישת השליטה במעריב, וכעבור כחודשיים, עומר מונה לדירקטור בעיתון. "נוחי משקיע המון זמן בלימוד של עומר, כמעט כל העסקאות שמונחות בשולחנה של IDB ובשולחנו של נוחי", טוען חיים גבריאלי. "עומר מתחיל את צעדיו הראשונים, הוא בתהליך של לימוד, כך שהוא עדיין לא נדרש לקבלת החלטות", מספר חבר קרוב של משפחת דנקנר, מודי כידון.

הכניסה של משפחת דנקנר למעריב הצילה את העיתון מסגירה והזרימה לו חמצן כלכלי שאפשר גיוס של עיתונאים חדשים. לתפקיד העורך הראשי מונה ניר חפץ.

הכול נשאר במשפחה

עוד לפני שמלאו לו 20, עומר יזם את המהלך העסקי הראשון שלו כשארגן מסיבת יום עצמאות גדולה במועדון ה"סטואה". הוריו הראו נוכחות במסיבה. בהמשך ארגן עוד מסיבות באותו המועדון ובמועדון ה"וגה" בהרצליה. כיום משרדו נמצא במשרדי IDB, קרוב מאד ללשכה של אביו. משפחת דנקנר מלוכדת והשיח סביב העסקאות שנעשות בחברה הן עניין שבשגרה בבית. אחיותיו, רונה ודנה, כרגע פחות מעורבות בעסקים של האב.

בחייו האישיים עומר מנהל מערכת יחסים יציבה עם מעצבת האופנה לי גרבנאו והשניים מתגוררים יחד בצפון הישן של תל אביב. לאחרונה עומר מופיע יותר ויותר באירועים פומביים, בקיץ האחרון אפילו הפגין נוכחות בהילולת הרב רנטגן. מאירועים יח"צנים הוא משתדל להימנע והוא שומר על פרופיל נמוך ומוקפד. על תדמיתו הוא שומר היטב, אלא שלא תמיד זה עוזר. בחודש שעבר הוא פורסם בעל כורחו כשעיתון "הארץ" פירסם ידיעה על כך שנחקר במשטרה בשל חשד ששיחק טקסס הולדם באתר הימורים לא חוקי באינטרנט. מיהו עומר דנקנר? צפו בקטע מהכתבה מתוך אנשים

אנשים, ראשון-שלישי ב-18:50

>> החיים החדשים של לינור אברג'יל