ב-29 לאוקטובר 2014 ניסה פעיל ג'יהאד איסלמי להתנקש בחייו של יהודה גליק וירה בו מטווח אפס. שנים שגליק מוביל מאבק למען עלייה של יהודים להר הבית, והוא בעצמו עשה זאת מספר פעמים למרות האיסור והסכנה. לאחר שנפצע אנושות בניסיון הנתקשות שגרם לו להיאבק זמן רב על חייו, הוא החלים, חזר לתפקוד מלא ולאחרונה אף החל לכהן כחבר כנסת מטעם הליכוד.

באופן מפתיע כמעט, מאחורי סיפור ההחלמה המדהים שלו, עומדת משפחה דואגת החרדה לחייו באופן יומיומי ומתקשה לקבל את המהלכים הקיצוניים שהוא מבצע. "לא כל דבר שהוא חשוב לעשות, או נכון לעשות, אז זה הזמן והעיתוי" טוען אביו, פרופ' שמעון גליק, שלא מסתיר את החשש שלו מפני מה שעלול לקרות לבנו. 

גליק לעומת זאת, כך נראה, הרבה פחות מוטרד: "אחד הדברים שאנחנו לומדים, זה להקשיב לדעות של אנשים שאנחנו לא מסכימים איתם", הוא אומר. אך מעבר לריב הפנימי שמתחולל בבית משפחת גליק, חשוב לציין שלמעשיו של יהודה יש השלכות קשות יותר שבאות לידי ביטוי ברמה המדינית והבטחונית. "אמרו עליו שהוא האיש הכי מסוכן במזרח התיכון ואני אומר שזה נכון - הוא הכי מסוכן לעצמו. זה לא צחוק אני מודאג. יש סכנה למזרח התיכון במה שהוא עושה", מסכם פרופ' גליק.

"אנשים" - רביעי וחמישי ב-18:50, שבת ב-19:15