הכל התחיל כשאליאב אוזן פגש את דנית גרינברג בבית האח הגדול. הניצוצות בין השניים עפו, עד שנכנסה לבית נופר מור, ואז התחיל משולש רומנטי. אך במהרה, השניים התגברו על כל המכשולים, וניהלו זוגיות פוטוגנית ומעוררת קנאה במשך חמש שנים, מתוכן שלוש שנות נישואין. אבל לפני כשלושה חודשים, זה התפוצץ: השניים החליטו להיפרד.

"ביום של הפרידה שלנו חזרנו מנופש בשלוש בצהריים, ובתשע בערב החלטתי שזהו, שנגמר", חשף אוזן בריאיון לאפרת וכטל באנשים. "ניסיתי תמיד הכל לפני שייגמר. מה שכבר היה מגניב לי בילדה בת 22, בגיל 35-36 השתנה".

הליך הגירושין בבית הדין הרבני עבר לו בשקט, מתחת לרדאר, והשניים התגרשו כדת וכדין. עד הרגע בו גרינברג החליטה שהיא לא יכולה יותר וחשפה את המשבר בפוסט באינסטגרם, מה שגרם לסכסוך בין השניים להחריף. כל זאת הוביל את אוזן לשבור שתיקה ולחשוף את הצד שלו בסיפור: "כיבדתי אותה מהיום הראשון שהיא הלכה מפה", סיפר אוזן על גרושתו. "עד עצם היום הזה. עד היום שהיא רצתה לטנף אותי. אני נגעל מעצם העובדה שאני מדבר בכלל על מה שהיה בבית שלי, אבל אין לי מה לעשות, הביאו אותי לשם. אני חייב להסביר ולהבהיר".

View this post on Instagram

לקוחות יקרים ויקרות של הקליניקה! ניסיתי במשך חודשים לא להביא את הפן האישי בחיים שלי לתוך הפן העסקי- הקליניקה, הבייבי שלי. אבל לצערי יש דברים שאין לי שליטה עליהם. אני מודיעה כאן מכיוון שאין לי דרך להגיע לכל אחד מכם באופן אישי- הקליניקה יצאה להפסקה וכרגע לא בפעילות. אני בטוחה שנחזור בהקדם האפשרי וכמובן שאעדכן על כך. מתנצלת בפני כל הלקוחות שמטופלים אצלנו, לכל מי שיש תור בימים הקרובים- ראו אותו כמבוטל. נשתדל לענות לכל פניותיכם במספר הרגיל 0547171711 *חשוב לי להבהיר כי ההודעה על כך הגיעה מכאן מכיוון שאין גישה כרגע למחשבים ולטלפונים הפרטיים של הלקוחות תודה על ההבנה וסליחה מראש

A post shared by דנית גרינברג | Danit Greenberg (@danitgreenberg) on

"חמש שנים זו הייתה אשתי", הוסיף אוזן. "באיזשהו שלב היא הפכה להיות האויב הכי גדול שלי. זה אולי יישמע קצת קלישאתי, אבל הגבול העדין הזה בין שנאה לאהבה הוא יותר מדק".

בנובמבר 2018 הזוג התראיין יחד לאפרת וכטל, וכבר אז ניתן היה לראות שלא הכל ורוד: "זו לא הייתה החתונה שעליה אני חלמתי", התוודה אז אוזן. ולמרות זאת, השניים המשיכו לנהל זוגיות וחיי נישואין ואף עברו לגור יחד בבית משותף, בן שלוש קומות ברמת השרון. "היינו אמורים לעבור לבית גדול יותר ולהתרחב, ולהקים עוד משפחה בישראל", הסביר אוזן. "ואז הסתכלתי על החיים בצורה אחרת, הסתכלתי על האישה בצורה אחרת, וזה כבר פחות תאילנד ומיקונוס. אלה החיים האמיתיים. ויש לי מוכנות ובגרות לחיים האמיתיים, אבל לא זיהיתי את זה שם אצלה".

גרינברג ואוזן השתתפו בתכנית הריאליטי "זוג מנצח VIP" ואף זכו במקום הראשון והוכתרו כזוג המנצח של העונה. "דנית הייתה אומרת, אפילו בנוכחות חברות שלה ומשפחה: 'מה עשיתי כל כך טוב שאלוהים שלח לי אותך?'. אני אף פעם לא אמרתי את המשפט הזה.

View this post on Instagram

A post shared by דנית גרינברג | Danit Greenberg (@danitgreenberg) on

אז איך כן שרדת את זה חמש שנים ביחד?
"זה היה מצחיק, זה היה מגניב. דנית עזרה לי מאוד ביציאה שלי מהבית ובתקשורת עם העולם החיצון. כשאתה יוצא מתכנית ריאליטי, מאוד קל להתחבר למישהו שגם היה בתכנית ריאליטי".

View this post on Instagram

יום האהבה לאוהבים אהוב שלי שנמשיך לאהוב כל יום מחדש ושכל יום בשבילנו יהיה כמו יום האהבה! אוהבת אותך #טובאב #זוגמנצח @eliavtattoo #דניתואליאבזוגמנצח

A post shared by דנית גרינברג | Danit Greenberg (@danitgreenberg) on

"ההבדל בינינו הוא שכשדנית חולה, אני הולך לירקן וקונה את כל לקט הירקות כדי להכין לה מרק", סיפר אוזן. "כשאני חולה, דנית קונה את זה בשקית של 'טבעול' ושמה במים חמים. זה העניין של הנתינה, ההקרבה. עשיתי צעדים שהם אפילו אולי קצת התפרשו כמשוגעים, לפני שנפרדנו. עברתי לבית גדול, רציתי משפחה, פתחתי את העסק ואמרתי לה 'את תנהלי אותו'. עשיתי הכל בשביל שלא ייגמר, כי לא רציתי להתגרש. אני ילד להורים גרושים".

הגעתם לטיפול?
"קצר מאוד. קמתי ממנו אחרי עשר דקות. אף אחד לא יכול לשכנע אותי או את אשתי לחשוק, להיות, לאהוב, לפרגן, לתמוך".

ביוני האחרון, פורסם לראשונה ב-mako סלבס כי השניים נפרדים. עם הפרסום על הפרידה המפתיעה והשקט ששרר בזמן הליך הגירושין, החלו לרוץ שמועות על כך שהקשר הסתיים בגלל חוסר נאמנות מצד אוזן. "במשך חמש או שש שנים הלכו לידי הבחורות הכי יפות שיש, הכי עירומות שיש, והכי חשופות שיש. אבל בסופו של יום רציתי להגיע לבית שלי. אני פלרטטן בנשמה, אבל כשהייתי עם אשתי במיטה לעולם לא קיבלתי הודעה, לא בשתיים, לא בארבע, לא בחמש ולא מטלפון חסום. לא עלה בבית שלנו שום שם של בחורה או שם של גבר. בדרך כלל במריבות, כל ה'סחלה' יוצא. אבל לנו לא היה את זה. למרות שזה היה כביכול הכי קל. נכנסות בחורות, שלוש, שתיים, אחת, מתפשטות. כי מקעקעים בצלעות, במפשעות, בטוסיק ובעוד כל מיני מקומות. אז דווקא במקרים האלה יותר ננעלתי. דנית סמכה עליי במאה אחוז. היא גם לא הכירה אותי ככותב תשמישי קדושה. אלה לא היו הבעיות בזוגיות שלנו".

View this post on Instagram

A post shared by אליאב קעקועים (@eliavtattoo) on

אז למה ישר מתחילות השמועות על בגידה?
"אומרים שבגדתי, אומרים ששכבתי ואומרים שפגעתי. אז אומרים. כתבו ששכבתי עם נופר (מור). היא אישה נשואה עם ילד. איך הגעתם אליה? לא ראיתי אותה חמש שנים". בן השמועות שרצו, היו גם שמועות על קשר רומנטי של אוזן עם השף טום אביב, לקוח קבוע שמתקעקע אצל אוזן. "אמרו גם שנפרדתי מבן זוגי, שיחיה, טום אביב, אחרי שיצאתי מהבית של נופר".  

View this post on Instagram

A post shared by Nofar Mor נופר מור (@nofarmor11) on

View this post on Instagram

A post shared by אליאב קעקועים (@eliavtattoo) on

אם היית מנהל רומן והיית בוגד, היית אומר את זה?
"
וואו, כל כך כן. דנית הייתה אומרת את זה מזמן. הדבר הראשון שהיא הייתה משתמשת בו זה השם של הבחורה שהייתי איתה. היא לא בוחלת באמצעים. אין לי אף אחת, לא הייתה לי אף אחת. אם הייתה לי מישהי, נראה לי שגם די הייתי איתה מיד אחרי שהייתי מסיים את מערכת היחסים. היום אני גרוש, מותר לי לעשות מה שאני רוצה וללכת עם מי שאני רוצה".

View this post on Instagram

A post shared by דנית גרינברג | Danit Greenberg (@danitgreenberg) on

כיום, השניים מתנהלים אך ורק מול עורכי דין, ולא מתקשרים ביניהם. אוזן סיפר גם כי הוא לא היה זה שבחר להוציא את הלכלוך החוצה: "דנית דיברה על הזוגיות שלנו בקיר של המבורגר, עם צלם בלי סוללה במצלמה", סיפר על הריאיון של גרינברג ל"ערב טוב עם גיא פינס". "זה ההבדל בינינו. מעבר לזה, את יום ההולדת שלי שחגגתי מעבר לים, אפילו הודעת מזל טוב לא קיבלתי ממי שהייתה עדיין אשתי, אז רגע אפוצץ את כל בלון השמועות שדנית מספרת דרך הרשת החברתית: ברבנות דנית לא העיפה מבט לכיוון שלי. לא תשמעי מילים מכוערות על מי שהייתה אשתי, כיום היא גרושתי ומישהי שלא בחלה באמצעים, מישהי שפיזרה אותנו. לא היית שומעת על הסכם ממון לעולם, אם לא הייתי שומע על זה דרך שכנים".

לפני שנה השניים פתחו עסק לאסתטיקה רפואית והסרת קעקועים. "יש פה רופאים וקוסמטיקאית, מנהלת מרפאה ומנכ"לית", סיפר אוזן כאשר הוא מצביע על גרינברג, בראיון הזוגי בנובמבר 2018. זמן קצר אחרי שהתגרשו, גרינברג החליטה לשתף את העוקבים שלה באינסטגרם שאוזן הוציא את כל המכשור הרפואי מהקליניקה והטיחה בו האשמות, והוא מצידו לא נשאר חייב והשיב גם בפוסט.

View this post on Instagram

A post shared by דנית גרינברג | Danit Greenberg (@danitgreenberg) on

"הפוסט הזה שהציג אותי כגנב שלוקח מכשירים שקניתי מכספי, עליו עבדתי כל חיי. לנהל מלחמה דרך האינסטגרם שלך ושל גרושתך או אשתך זה הדבר הכי נמוך ורדוד שיש. דנית פשוט עברה איזשהו גבול מסוים, היא שיתפה כל עובר אורח בבית שלנו. הרגשתי שאונסים אותי".

View this post on Instagram

לקוחות יקרים שלי, מהבוקר הנני עובר לינץ' תקשורתי וסביבתי, שמנוהל ביד רמה על ידי גרושתי. אשתף אתכם בלית ברירה כי מאוד כואב לי שאתם ניזונים משקרים. לצערכם ולצערי היא כללה גם אתכם במלחמה החד צדדית שהיא מנהלת. בשלושת החודשים האחרונים מאז שנפרדנו, לקחתי צעד אחורה מהניהול השוטף של קליניקה סבן. בתום 3 חודשים בהם לא שולמו משכורות לעובדים, ביטוחים על המכשירים, תשלומי ספקים, והלוואות שהייתי צריך לקחת חודש בחודשו, החלטתי לשים קץ למסע הרפש הזה שדנית מנהלת. כפי שידוע לכם במשך 15 שנים אני משרת, מנהל, מטפל, ומקעקע עשרות אם לא מאות אלפי אנשים, עם השירות שלא אתבייש להגיד מהמובילים בתחום. כשהבנתי בצורה ברורה שהדבר לא קורה בעסק המקביל שלי, בבייבי שלי, בחזון שלי, שנקרא קליניקה סבן, החלטתי להקפיא את ההתדרדרות ולחשב מסלול מחדש. לגבי הידיעה המפוברקת של דנית על הוצאת המכשירים מהמקום באישון לילה, אעדכן אתכם רק שביום ראשון האחרון, לאחר היעדר תשלום משכורות לעובדים, דנית קיבלה הודעה בפי אחד מכל עובדי המקום שאינם מתכוונים להגיע לעבודה בהיעדר שכרם. לכל מי שדנית מוסרת את הטלפון ומפנה אליי בשביל לתת בי את חרבו, אני מבטיח ומתחייב בזאת לא להשאיר לקוח אחד מאוכזב או בהיעדר טיפול שהוא שילם עליו, מי מביניכם שירצה לחכות תקופה קצרה שבה אפתח חזרה את עסקי שלי, יקבל את השירות הכי טוב שהוא יכול היה לקבל, ומי שלא, בצורה מסודרת ומבוקרת, יקבל את כספו בחזרה. איתכם הסליחה על כל התקופה, צר לי וכואב לי ביחד שהכניסו אתכם בלית ברירה לתוך תהליך הפירוק הזה אבל חשוב לי שוב להזכיר לכם, אני הוא המקעקע שפתח את עסק הסרת הקעקועים ודאג לכם למכשור המתקדם בעולם, לשירות שהיה בעבר הטוב ביותר שיש, ולשם אחזור באופן מיידי. מקווה מאוד שבאותה מידה שהצלחתי לשמר אתכם במשך 15 השנים האחרונות בסטודיו, אצליח לשמור עליכם בשנים הבאות. אוהב, אליאב.

A post shared by אליאב קעקועים (@eliavtattoo) on

" אין לי בעיה שיגידו עליי דברים שעוברים וחולפים בדקה, כי הם שקרים" הוסיף אוזן. "אבל כשזה נאמר מהפה של מישהי שהייתה בחיים שלי, זה משדר אמינות. אלו מניפולציות ודברים נמוכים, והיא ממוטטת, 'אליאב לקח לי', ולשבת ולהתאבל. בואי. לא סתם אומרים לנו לספור עד עשר. דנית הייתה צריכה לספור עד מאה. היא לא ספרה אפילו אחת, שתיים".

"זה עסק שאני הרמתי בעשר האצבעות שלי" טען המקעקע. "דנית עבדה שם, היא תרמה למקום, אבל בארבעה-חמישה חודשים עשתה הרבה יותר בלגן". אוזן סיפר שאנשים מתקשרים אליו בנוגע לסגירת חובות מול בית העסק, חובות שהם סגרו מול גרינברג. "כל היום אני מקבל את השיחות האלה", סיפר אוזן. "כאילו יש קוסם בצד שיוציא את השפן מהכובע, וישלוף את זה".

אוזן חוזר ומבהיר כמה העסק חשוב לו וכמה הוא, בעצמו, בנה אותו במו ידיו. לטענתו, מגיל 14 הוא עובד 14 שעות ביום, וגם בגיל 36, הוא זה שסיפק לגרינברג את איכות החיים בה היא חיה: "אני חי עם דנית, ילדה בת 22 ללא תלוש משכורת אחד בחיים. לקחתי אותה בגיל 22, חיינו, טסנו, עשינו הכל. נראה לי שאנחנו מבינים שמלהעלות שקית במבה, שמפו ואבקת כביסה, קשה מאוד לתחזק חיים כמו שדנית חיה. אז כשאומרים על העסק שהקמנו אותו ביחד? אני, האדריכל שלי ובשיתוף עם הקבלו, הקמנו את המקום. הקליניקה קיימת שנה, דנית במקום חמישה חודשים. מה גם, שהאינסטגרם שלי ומאות אלפי העוקבים שלי זה אך ורק מעבודה. זה לא מטוסיק חשוף, זה לא מקוקו למעלה וזה לא מנופשים, אני לא מחפש להוציא לאף אחד את העיניים".

View this post on Instagram

A post shared by אליאב קעקועים (@eliavtattoo) on

אז באיזה מצב אתם נמצאים עכשיו? בדיונים על העסק?
"
אין שום דיונים על העסק. זה עסק שלי. אני ואשתי חתומים על סוג של הסכם ממון, העסק הזה הוא שלי לגמרי. רשם החברות זה אני, הבעלים של חשבון הבנק זה אני. אני חייב עוד פעם להבהיר את הדבר ש"אליאב לקח את המכשירים באישון לילה". 'אליאב לקח ביום שלישי את המכשירים' מהסיבה שגרושתי לא שילמה ביטוח. מבחינתה, היא רואה את המכשירים האלה כמו קופסת פלסטיק, אני רואה את המכשירים האלה ככסף שחסכתי כל חיי כדי לקנות אותם, כי הם שווים כמה מיליונים".

למה לא יכולתם להגיע למצב שאתם מדברים על זה, ואתה אומר לה 'אני לוקח את העסק לידיים שלי'?
"
כי דיברתי לאוזניים אטומות. דיברנו דרך עורכי דין. היינו במלחמה, והבנתי שאשתי, גרושתי, מנסה להקליט אותי בכל דרך אפשרית, לתבוע אותי בקומבינות, דרך עורכי דין, דרך עובדים... די. אתה יכול לשכב עם האויב, אבל אתה לא יכול לחבק אותו אחר כך".

"היא נכנסה לחיים שלי לפני חמש שנים", טען אוזן. "אני פה 16 שנים. אני אליאב הרבה לפני שאני 'אליאב ודנית'. דנית לא הרבה לפני שהיא 'דנית ואליאב'".

אוזן מודה ומתוודה שאם היו ילדים בתמונה, הכל היה לו הרבה יותר קשה: "תודה לאל שאין ילדים, כי אם היה ילד, לא הייתי מסוגל להתמודד עם זה. אני אודה על זה עד היום האחרון בחיים, גם עוד עשרים, שלושים וארבעים שנה, ואני חושב שבמסגרת ההשגחה העליונה שלי, כשיצטרכו להיות לי ילדים, הם יגיעו, והם יגיעו עם האישה הנכונה, או עם טום אביב. אנחנו נאמץ".

View this post on Instagram

A post shared by אליאב קעקועים (@eliavtattoo) on

"התגרשתי, התאבלתי, טסתי, איבדתי את הבן אדם הכי קרוב אליי", הודה אוזן. "היא עדיין ישנה איתי 3,000 יום במיטה, צמודה אליי, אולי ישנו לילה, שניים בנפרד. אז היה לי קשה, עברתי תהליך, והיום אני באמת בן אדם מאושר".

אוזן מודה שגם עכשיו מתחילות איתו נשים כמו מקודם, רק עם יותר תעוזה. והוא מבחינתו, מוכן. "אני מחפש בת זוג שתעריך אותי, שתיתן לפחות את מה שהיא מקבלת. שיהיה לה ערך עליון למוסד הזה שנקרא זוגיות, נישואין, בית. אני מאמין מאוד באהבה, לא איבדתי תקווה. פשוט הייתי באיזשהו פרק קצר".

דנית גרינברג ביקשה לא להגיב לדברים.