שלוש שנים לפני תחילת הפרשה התחתן רומן זדורוב עם אולגה, וזמן קצר לפני התפוצצות הפרשה נולד להם בן. חיים אתגר נפגש עמה בכדי לשמוע ממנה כיצד היא מתמודדת עם התפתחויות הפרשייה ומה מספרים לילד בן שמונה שאביו מואשם ברצח ונשלח למאסר עולם. "אנחנו מנסים לשרוד, ומקווים להגיע לסוף טוב", אומרת אולגה ומוסיפה כי היא מחכה להחלטתך בית המשפט בכדי לדעת כיצד לתכנן את העתיד שלה ושל בנה: "אני חושבת קודם כל על הילד".  כבר שמונה שנים שחייה של זדורוב מתנהלים סביב המאבק המשפטי של בעלה והדבר גורם לה לחוסר יציבות תעסוקתי ונפשי. גם ההתמודדות מול בנה עברה תהליך ארוך ומורכב עקב גילו הצעיר: "בהתחלה עשיתי טעות ולא סיפרתי לו שאבא שלו בבית סוהר, מאוחר יותר כבר שיתפתי אותו אבל מעולם לא אמרתי לו שהסיבה לכך חמורה כל כך".

מאז תחילת הפרשה משוכנעת אולגה זדורוב בכך שבעלה חף מפשע: " אני מאמינה לא רק בלב אלא גם בראש שהוא חף מפשע. באותו הערב אכלו יחד ולא היה בביננו שום דבר שונה, רק בן אדם לא שפוי יחזור הביתה מגואל בדם וישב לאכול עם אשתו והילד. עוד היא מוסיפה כי לעובדה שהיא אוהבת אותו אין שום קשר לעמדתה בנושא: "אם היה לי ספק הכי קטן שהוא עשה את זה כל האהבה הייתה הולכת, אין אהבה במקרה כזה".

 >> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק

במרחק של פחות מקילומטר מבית משפחת זדורוב בקצרין מתגוררת משפחתה של תאיר ראדה ז"ל.כבר שלוש שנים ששמואל ראדה מתמודד עם מחלה קשה, בעקבותיה איבד יותר מ-20 ק"ג ממשקלו: "המחלה הארורה הזאת היא לא פשוטה. קשה לי מאוד, קשה לי להתנהל". את ההרעה במצב הביראותי הוא מייחס כמובן להתמודדות הקשה עם רצח בתו, תאיר. אי אפשר להאשים אותו, כבר שמונה שנים שהוא ואשתו אילנה נקרעים בינם ובין עצמם. לאור ערעורו של זדורוב לבית המשפט העליון

סוגיית זהות הרוצח מעסיקה לא רק את מערכת בתי המשפט והמשטרה, אלא גם חודרת פנימה עד לסלון ביתם של משפחת ראדה. בניגוד לאם אילנה, האב שמואל משוכנע במאת האחוזים שרומן זדורוב הוא הרוצח של בתו. למרות המחלוקת בין השניים, הם מספרים כי במשפחה עושים מאמץ עילאי לקבל את הדעות השונות הרווחות בין בני הבית, זאת בכדי להקל על ההתמודדות הקשה מאליה. בעוד שמואל משוכנע בצדקת המשטרה ובתי המשפט בישראל, אילנה מספרת כי הספקות בנוגע להרשעתו של זדורוב החלו דווקא ביום של מסיבת העיתונאים בה הציגו את השחזור של זדורוב: "התחלתי לשאול שאלות, שאלתי אם שלחו דגימות למעבדה ועל כל דבר ענו לי בשלילה. ברגע הזה ידעתי שמתחילים לשקר לי". בקרוב בית המשפט יכריע האם הרשעתו של זדורוב תקפה או שהוא יזכה. החלטה שתשפיע רבות על שלושת הצלעות המרכזיות בפרשה.

>> צפו בחלק הראשון של הכתבה

"אנשים"- ימים א'-ג', 18:50