איך היתה השנה של נפתלי בנט?

את השנה החולפת סביר כי נפתלי בנט יעדיף לשכוח, הוא התחיל את השנה בנקודת זינוק מבטיחה עם סקרים שחזו לו קרוב לעשרים מנדטים, אלא שאז בקלפי המתין לו כשלון מהדהד והוא קיבל 8 מנדטים בלבד. נקודת הכשלון שהעניקה לו את הטר"ש שלנו מתחילה עם גיוסו של אלי אוחנה לשורות המפלגה שהיתה ניסיון נואש לגייס קולות חילוניים ומתונים. את הצל"ש הוא מקבל מאיתנו על כך שלמרות הכישלון בבחירות הוא הצליח לגבור על נתניהו ולהעניק לאיילת שקד את תיק המשפטים ולעצמו את תיק החינוך. דרכו עוד ארוכה אך בינתיים מגיע לו שבחים על הקטנת מספר התלמידים בכיתות והוספת סייעת שנייה בגנים.

מה חושב העם?

על פי סקר שערכה חברת פאנל פוליטיקס הציון הממוצע שקיבל בנט הוא: 5.4

על פי משאל שנערך בקרב גולשי מאקו:  60% טר"ש. 40% צל"ש.

איך היתה השנה של זהבה גלאון?

בעקבות תוצאות הבחירות האחרונות קשה לטעון שלזהבה גלאון מגיע צל"ש זאת משום שמפלגת מר"צ בהנהגתה איבדה מנדט אחד. עם זאת גלאון ראויה לשבחים בעקבות התנהגותה האצילית לאחר תוצאות הבחירות, אז היא החליטה להתפטר בכד לפנות את מקומה לתמר זנדברג. לשמחתה קולו החיילים העניקו למר"צ מנדט נוסף וגלאון חזרה לנשום לרווחה והודיעה שתשאר. את הטר"ש שלה מקבלת גלאון בעקבות התבטאותה הבוטה כלפי חבר הכנסת הפורש שרון גל: "כל דפוק מביא הצעה ואתם מתיישרים?" אמרה גלאון במהלך דיון על הצעת החוק שיזם על הטלת עונש מוות למחבלים.

מה חושב העם?

על פי סקר של חברת פאנל פוליטיקס הציון הממוצע שקיבלה גלאון הוא: 4

על פי משאל שנערך בקרב גולשי מאקו:  80% טר"ש. 12% צל"ש

איך היתה השנה של יעקב ליצמן?

 הוא חזר השנה גם לקואליציה וגם למשרד הבריאות היקר לליבו ועל כך מגיע לו צל"ש. בנוסף השר הטרי יעקב ליצמן ראוי למחמאות בין היתר על המאמצים להרחיב את סבסוד טיפולי השיניים לילדים ועל הניסיונות להכניס את הטיפול הסיעודי לסל הבריאות. כמו כן ליצמן החליט לקדם מכירת קנביס רפואי בבתתי המרקחת לסובלים מכאבים.

מנגד, ראוי ליצמן לטר"ש על ההחלטה הנמהרת לבטל את המלצות הוועדה של השרה הקודמת יעל גרמן שעסקה בחיזור בתי החולים הממשלתיים על חשבון אלו הפרטיים.

מה חושב העם?

על פי סקר של חברת פאנל פוליטיקס הציון הממוצע שקיבל ליצמן הוא: 5.6

על פי משאל שנערך בקרב גולשי מאקו:  59% טר"ש. 41% צל"ש.

איך היתה השנה של אביגדור ליברמן?

במערכת הבחירות האחרונה החליט ליברמן במפתיע לוותר על המעמד וההשפעה ולעבור לספסל האופוזיציה. "אני שמח שאנחנו בחרנו ביתרונות ולא בכסאות" הסביר ליברמן את בחירתו, ועל האומץ הפוליטי הזה הוא מקבל מאיתנו צל"ש. את הטר"ש מקבל אביגדור ליברמן על פרשת השחיתות הגדולה שבמרכזה עומדת על פי החשד סגנית השר לשעבר פאינה קירשנבאום. אז נכון שבמשטרה מדגישים כי לליברמן אין קשר לפרשה, אך עדיין ניכר כי פעם אחר פעם ליברמן מקיף את עצמו בדמויות בעייתיות שהוא זה שבחר להעלות לגדולה.

מה חושב העם?

על פי סקר של חברת פאנל פוליטיקס הציון הממוצע שקיבל ליברמן הוא: 4.1

על פי משאל שנערך בקרב גולשי מאקו:  84% טר"ש. 16% צל"ש

איך היתה השנה של אריה דרעי?

את הצל"ש שלו מקבל מאיתנו אריה דרעי משום שהצליח להחזיר עתרה אישית ליושנה ולחזור כמעט כנגד כל הסיכויים לספסלי הכנסת. בנוסף, הצליח דרעי להביס בניצחון מוחץ את מתחרו אלי ישי. זאת למרות שבמהלך מערכת הבחירות ישי פרסם הקלטות בהן הרב עובדיה יוסף ז"ל, תומך בו על פני דרעי, הוא כשל במערכה ולא הצליח אפילו לעבור את אחוז החסימה. את הטר"ש מקבל דרעי על קמפיין הבחירות שלו שהיה סכסכני ופלגני.

מה חושב העם?

על פי סקר שערכה חברת "פאנל פוליטיקס" הציון הממוצע שקיבל דרעי הוא: 3.7

על פי משאל שנערך בקרב גולשי מאקו:  76% טר"ש. 24% צל"ש

 >> איך היתה השנה של ביבי, לפיד, בוז'י, כחלון ועודה? לחלק ב' - לחצו כאן

>> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק