רותי ברודו, למי שלא עשה "הקלט סדרה זו" על MKR המטבח המנצח, הפכה בן פרק לתגלית הכי מרעננת של הריאליטי בישראל. ממסעדנית מצליחה עם רשימת מסעדות מפוארת מאחוריה (קופי בר, בראסרי, הוטל מונטיפיורי, דליקטסן ועוד) שמסרבת מזה שנים להראות את פניה בפריים טיים, היא נכנסה לכל בית בישראל, כשהיא מככבת בבתור השופטת המושלמת, לצד חיים כהן: אמיתית, כנה עד כאב, פתוחה, רהוטה, ובהיפוך לחזות הקשוחה והחיבה לבלייזרים (שאהבנווו) - היא מתגלה כנפש רגישה ומרגשת. מי שלא מאמין לנו, מוזמן לצפות בשיחה שלה עם מתמודדת MKR, מיכל, על החיים ללא ילדים. 

הערב, היא מתארחת באנשים ׁׁ(קשת 12, 17:15) לראיון אינטימי עם ריטה גולדשטיין, ומספרת על בן הזוג לשעבר והשותף לעסקים, מתי ברודו, ועל בן הזוג הנוכחי, הצעיר ממנה: "גיא הוא אחלה בן זוג. קודם כל הוא צעיר ממני, זה יתרון". השניים הכירו כשרותי ומתי עוד היו יחד, והשתחל לתמונה על תקן "החבר" - טייטל שלא הבנו עד הסוף: "עבדנו מאוד צמוד ביחד, והייתי כוסית על. שמלות אדומות צמודות, מגפיים, עקבים... עכשיו הוא קצת רייר, אין מה לעשות. הוא היה חבר שלי, ומתי היה הבעל שלי". 

רותי הפתיעה וחשפה שהיא ומתי ברודו, על אף שנפרדו - מעולם לא התגרשו: "גיא נשאר החבר שלי, ומתי עדיין הבעל שלי". ריטה הפנתה שאלה מתבקשת לגיא: "זה לא מעצבן?", ונענתה על ידי רותי: "הוא גם עדיין נשוי". 

 הראיון המלא ישודר הערב ב"אנשים", 17:15 בקשת 12