לפני כחודשיים כשהוא בן 31, נפטר המוזיקאי והפרסומאי אורי סלונים מגידול סרטני שהתפשט מהכבד. סיפור האהבה של סלונים והזמרת מיכל שפירא נפרס בפני צופי הטלוויזיה בשנה שעברה בתכנית "בקרוב אהבה". כשצילומי התכנית הסתיימו המשיכו השניים לתעד את חייה היום-יום שלהם לצד המאבק במחלה, כולל יעוץ זוגי שמוצע לחולים בסרטן בעזרת שני מטפלים. התיעוד הזה מוצג בסרט הטלוויזיה "הלוואי שתמותי".

>> הסרט "הלוואי שתמותי" לצפייה ישירה

מיכל שפירא נולדה בשנת 1980 בחיפה. מגיל צעיר שרה והופיעה בטקסים בבית הספר ובצבא התגייסה ללהקת חיל חינוך ושירתה לצד אפרת בוימולד ואמילי קרפל. בשנת 2004 הצטרפה לפרויקט Y, תכנית ריאליטי ששודרה ב"יס". החוויה הותירה בה תחושה קשה ובעקבותיה עזבה ללוס אנג'לס לשנה. בשנת 2007 חזרה לישראל ופגשה את המוזיקאי משה לוי המבוקר ממנה בלמעלה מעשרים שנה. לוי הפך לבן זוגה לכארבע שנים. היחסים הללו וסיומם תועדו בסדרה "בקרוב אהבה" שבמהלכה מיכל וארבע נשים נוספות צולמו בזמן החיפוש שלהן אחרי האהבה. "מזמן הבנתי שמצלמות הן חברות טובות שלי" מסבירה מיכל על הרצון להיחשף שוב. "להצטלם זה דבר מאוד טיפולי".
סלונים ושפירא נפגשו לפני ארבע שנים. אז זה הסתיים אחרי חודש אך בזמן שהשתתפה בתכנית נפגשו שוב ובסיבוב השני האהבה הייחודית הזאת פרחה. "הכרתי את אורי לפני שהוא היה חולה והתאהבתי בו במבט ראשון". מסבירה מיכל. "כששמעתי שהוא חולה, היה לי ברור שלאדם כזה לא מגיע לעבור את זה לבד ואני חייבת להיות שם בשבילו" מסבירה.

במהלך הקשר, החל הצמד ליצור מוזיקה ולהופיע. "הקסם הכי גדול היה כשהיינו יחד על הבמה. מצד אחד היינו רק אנחנו לבד, מצד שני היינו מול כל העולם" מספרת מיכל. מאז מותו של אורי מיכל עוד לא חזרה לתלם ובאופן קבוע מבקרת בבית אביו בו גרו עד שנפטר. "אני בעצם צריכה ליצור את החיים שלי מחדש. הלוואי ויום אחד אוכל למצוא מישהו ליישם את כל מה שלמדתי מאורי על מה זה להיות בת זוג" מודה שפירא.

>> "איבדתי את אורי הרבה לפני שהוא מת" ראיון על מיכל שפירא על הימים האחרונים של אורי סלונים

אנשים, ימי רביעי וחמישי בשעה 18:50 

בואו לדבר על מיכל שפירא ואורי סלונים בפייסבוק אנשים