זה היה שבוע סוער במיוחד לחנין זועבי, שממשיכה להחזיק בתואר המפוקפק האישה הכי שנואה בישראל.  חיים אתגר פגש את זועבי, שלפני הכל, אחרי הכל ולמרות הכל לא מתנצלת על כלום וממש לא מתכוונת להתחרט. השניים נפגשו כבר לפני כשלוש שנים, ונדמה שהשנאה כלפי זועבי רק החריפה: "ההסתה נמשכה, המצור משך, הכיבוש נמשך", היא מסבירה למה היא לא מתכוונת להתמתן, "להחליש את המאבק שלנו על הזכויות שלנו? אנחנו ניאבק ביותר עקשנות",  היא מצהירה.

 >> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק  

אם יש משהו שזועבי מזוהה איתו זה ההתבטאויות השנויות במחלוקת שלה, כמו אז כשטענה שהחוטפים והרוצחים של שלושת הנערים בקיץ האחרון אינם טרוריסטים: "אני לא אגדיר את המאבק הפלשתיני הלגיטימי נגד הכיבוש והמצור כטרוריסטי", היא עומדת מאחורי הדברים שלה, " אני לא אחזק את הרושם שישראל היא קורבן, הקורבן הוא העם הפלשתיני, הטרור המרכזי פה הוא הכיבוש והמצור". 

גם על ההשוואה של צה"ל לארגון דאע"ש היא לא מתנצלת, אך מסייגת מעט: "צה"ל עשה המון פשעים שאין צורך להשוות אותו לשום תנועה אחרת, מספיק מה שהוא עשה". בשלב הזה של הראיון מתחיל אתגר לשאול את זועבי שאלות שלא מוצאות חן בעיניה, והיא מצדה מאיימת לפוצץ את הראיון: "עכשיו זה לא יהיה מרמרה השנייה, חאלס חיים, אני לא אשתף פעולה, אני אקום ואלך".

"אנשים", ראשון-שלישי ב-18:50