כשהיא בהריון מתקדם ובתה הגדולה כבר בת ארבע וחצי, ג'ני צ'רוואני סוף סוף מרגישה בנוח לדבר בפתיחות על התקופה שעברה עד הרגע בו נכנסה להריון שני מבן זוגה רוני מאנה.

"ניסינו תקופה וכולם שאלו, 'נו מה קורה?' ואני עונה שאנחנו מתאמנים", סיפרה צ'רוואני לרתם איזק בראיון שישודר הערב בשעה 17:15 בתכנית "אנשים".

"אנחנו הולכים לרופא והוא אומר 'נעשה דחיפה בהורמונים', אז נותנים דחיפה וזה לא עוזר. עושים עוד אחד וזה לא מצליח, אז את מתחילה להרגיש שמשהו לא טוב אצלך ואז גם הבטחון של הבן זוג מתערער ואנחנו נכנסים למעגל של אכזבות והרופא אומר - 'תשמעי, זה קורה לכולם'".

Home-work.. #fashion #style #stylish #love #me #cute #photooftheday #nails #hair #beauty #beautiful #instagood #pretty #swag #pink #girl #girls #eyes #design #model #dress #shoes #heels #styles #outfit #purse #jewlery #shopping #glam

A post shared by Jenny Mana צ'רוואני ג'ני מאנה (@jennychervoney) on

"פסיכולוגית אתה אומר לעצמך, 'רגע, אני לא יכול להכניס אותה להריון?'", אמר בן זוגה של צ'רוואני בראיון. "היא רוצה לעשות ילד ואחרי זה היא רצה 20 קילומטר. זה לא הולך ביחד.  הגוף בסטרס כל הזמן והרופא אמר לה 'תרגעי'".

"פשוט הייתי יושבת בשירותים ובוכה, זה איפשהו גם שובר אותך", הוסיפה ג'ני על תקופת הטיפולים שעברה. "אני מקולקלת? אני יודעת שאני לא".

לא היה שלב שאמרת שזה מחיר כבד מידי לשלם? שאת מוותרת על עוד ילד?

"כשהרופא אמר לי שאני צריכה הפריה חוץ גופית - זה מה שאמרתי לעצמי. אמרתי די, אם זה לא הגורל, אני מפסיקה להילחם. חודש אחרי זה הקוסמטיקאית שלי הסתכלה לי על הפנים ושאלה אם עשיתי בדיקת הריון כי העור שלי נראה לה שונה. אחרי זה באתי לרוני בוכה ואמרתי לו 'יש לי מתנה בשבילך"'.

שבת שלום לכולם #אמילי #emilyandme #mybaby

A post shared by Jenny Mana צ'רוואני ג'ני מאנה (@jennychervoney) on

Last morning in #Krabi ... I will miss you.. @centaragrandkrabi #mytripmyadventure #instamorning #travel #traveling #mytriptothailand #vacation #visiting #instatravel #instago #instagood #trip #holiday #photooftheday #fun #travelling #tourism #tourist #instapassport #instatraveling #mytravelgram #travelgram #travelingram #igtravel

A post shared by Jenny Mana צ'רוואני ג'ני מאנה (@jennychervoney) on